Biocount Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Bron: http://www.rockstargames.com/IV/ (ook is die site verder geupdated met nieuwe stuff!!) Reageren
studio dewolf Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Waw, wat een mooie foto!!!! Reageren
Heroix Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 (bewerkt) Very nice! Die eerst ga ik gebruiken voor een signature. Op die 2de lijkt hij btw heel veel op een zwerver. ^^ Bewerkt: 21 februari 2008 door Heroix Reageren
PSVer Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 (bewerkt) Wow, vooral die eerste. Je ziet rechts op zijn voorhoofd een bloedspoor. Geweldig! Goed gevonden en R*, ga zo door met vrijgeven van screens. Edit: We kunnen over een brug lopen? Van een brug afspringen? En praten met opa's? xD Bewerkt: 21 februari 2008 door PSVer Reageren
Gta-killer Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Had ze net ook gezien op de geupdate website van gta 4. ze zien er al stuk beter uit als screens van tijdje geleden. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Ik vind de screens eerlijk gezegd nogal lelijk. Erg hoekerig, het lijken net screens van de pc versie. Reageren
Adren4Line Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Ik vind de screens eerlijk gezegd nogal lelijk.Erg hoekerig, het lijken net screens van de pc versie. Ja dat valt mij bij sommige screens ook op Hopelijk word het nog verbeterd Reageren
pilot Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Wow, vooral die eerste. Je ziet rechts op zijn voorhoofd een bloedspoor. Geweldig!Goed gevonden en R*, ga zo door met vrijgeven van screens. Edit: We kunnen over een brug lopen? Van een brug afspringen? En praten met opa's? xD Die opa waar jij het over hebt lijkt op agent Mcreary, of het is familie van hem. Reageren
joppie Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Ik vind de screens eerlijk gezegd nogal lelijk.Erg hoekerig, het lijken net screens van de pc versie. Haha, dat zou mooi weze! hebbe de pcérs er ook nog wat aan! (waaronder ik) Verder wel mooie screens. Vooral die int donker is chill, egt het achtervolgingsgevoel, heli's achter je aan Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 De kwaliteit is niet echt goed maar het gaat om wat er opstaat. IK kan dus echt niet wachten op de game!!! Reageren
Joriz Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Er zijn meer dan 5 nieuwe screenshots. Je kan ze vinden in de galerij: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...q=sc&cat=51 Reageren
murderboy Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 waarom plaats je het niet in feitenforum? Reageren
thug Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 de huid van de eerste screen is wel mooi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.