Jump to content

5 Nieuwe screenshots!


Biocount

Recommended Posts

Die hoekerigheid kan gewoon aan de screens liggen. Ingame screens zien er vaak minder mooi uit dan het spel zelf. De screens van Crysis bijvoorbeeld zijn nog minder mooi dan als je het echt speelt.

En @ murderboy: Je hoort screens toch ook niet in het feitentopic te posten? :puh: Screens zijn geen feiten. Eerst werden topics met screens zelf gesloten omdat ze toch al in de galerij werden gezet trouwens :puh:

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Het valt me op dat Niko bij de 1ste screen waar hij met een wapen schiet een bril op heeft. Dit is mij nog niet eerder opgevallen in andere screens. Ook vind ik dat de wapen dit keer veel meer op een Desert eagle lijkt. Vooral doordat het met een boog omhoog gaat aan het uiteinde. Bij de screen waar Niko een winkel binnenloopt. Loopt hij eigenlijk Burger Shot binnen. Dat zie je op zowel de ramen als de deur staan. Ook viel het mij gelijk op zoals hoe Niko dit keer gekleed is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, vooral die eerste. Je ziet rechts op zijn voorhoofd een bloedspoor. Geweldig!

Goed gevonden en R*, ga zo door met vrijgeven van screens.

Edit: We kunnen over een brug lopen? Van een brug afspringen? En praten met opa's? xD

Ik denk dat dit screens zijn van cut scenes

want in SA deed carl ook spectaculaire dingen in de filmpjes

en wou je dat na doen Bijvoorbeeld in het water duiken ging ook niet

dus.. we weten het pas 29 april

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...