L-Yah Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Volgens mij is op screen #5 de militaire basis te zien. Reageren
Romal Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Kan wel kloppen. Lijkt me wel leuk. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Die hoekerigheid kan gewoon aan de screens liggen. Ingame screens zien er vaak minder mooi uit dan het spel zelf. De screens van Crysis bijvoorbeeld zijn nog minder mooi dan als je het echt speelt. En @ murderboy: Je hoort screens toch ook niet in het feitentopic te posten? Screens zijn geen feiten. Eerst werden topics met screens zelf gesloten omdat ze toch al in de galerij werden gezet trouwens Bewerkt: 23 februari 2008 door b4rtsimps0n Reageren
Gino99 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Leuke foto's .Maar je kan dus met ouwe opa's praten op een brug? Reageren
Biocount Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Leuke foto's .Maar je kan dus met ouwe opa's praten op een brug? wie weet.. maar kan ook zijn dat het voor een opdracht toevallig was.. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Het kan cutscene zijn,hé. Reageren
nationalist Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Het kan cutscene zijn,hé. Hoogstwaarschijnlijk is het een cutscene ja Reageren
JasonStatham Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Het valt me op dat Niko bij de 1ste screen waar hij met een wapen schiet een bril op heeft. Dit is mij nog niet eerder opgevallen in andere screens. Ook vind ik dat de wapen dit keer veel meer op een Desert eagle lijkt. Vooral doordat het met een boog omhoog gaat aan het uiteinde. Bij de screen waar Niko een winkel binnenloopt. Loopt hij eigenlijk Burger Shot binnen. Dat zie je op zowel de ramen als de deur staan. Ook viel het mij gelijk op zoals hoe Niko dit keer gekleed is. Reageren
jesse25 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Wow, vooral die eerste. Je ziet rechts op zijn voorhoofd een bloedspoor. Geweldig!Goed gevonden en R*, ga zo door met vrijgeven van screens. Edit: We kunnen over een brug lopen? Van een brug afspringen? En praten met opa's? xD Ik denk dat dit screens zijn van cut scenes want in SA deed carl ook spectaculaire dingen in de filmpjes en wou je dat na doen Bijvoorbeeld in het water duiken ging ook niet dus.. we weten het pas 29 april Reageren
Marvin... Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Het valt me op dat hij de ene keer andere kleren aan heeft dan bij andere screens, kun je nieuwe kleren aantrekken of is dat alleen in een cutscene . Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Je kunt verschillende kleren kopen en dragen,hoor maar minder kledij dan san andreas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.