Volgers 0 Kleine update aan officiële GTA4 website! Door Joriz, 21 februari 2008 Bericht rapporteren Zojuist heeft Rockstar Games een kleine update gemaakt aan de officiële Grand Theft Auto 4 website. Op de People & Places pagina zijn Phil Bell, Bledar Morina en the Booth tunnel toegevoegd. Op de Goods & Service pagina zijn Weazel News, Dilettante en de LCPD toegevoegd. Dit gaat natuurlijk gepaard met nieuwe screenshots en 2 filmpjes. Natuurlijk zijn de GTAIV filmpjes en de screenshots ook te bekijken in onze galerij. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 21 februari 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 21 februari 2008 (bewerkt) Is wel heel erg mooi. Check de prijs op de eco-bak. Die kost $39.999. Dat is veel voor een auto in Amerika. Een Ford Mustang alles erop en eraan kost daar maar $33.000 volgens mij. Typische R* humor weer. Alles heel duur maken. Ik heb ook nog de eerste screen gevonden van het vliegveld van LC. In de Weazel News link. Het 2e verhaal en daarboven staat de foto. link:http://www.rockstargames.com/IV/#?page=wea...nt=interactive0 Bewerkt: 21 februari 2008 door GTAGijsso Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 21 februari 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 21 februari 2008 Tis een Hybrid Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 21 februari 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 21 februari 2008 Hahaha, dit ruikt naar de Toyota Prius. Als ik GTA 4 op de PC heb dan ga ik hem wel eens op zijn staart trappen (45km/u), maar het is echt weer R* humor hoor! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Klokkie89 Geplaatst: 21 februari 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 21 februari 2008 (bewerkt) Hahaha, dit ruikt naar de Toyota Prius. Als ik GTA 4 op de PC heb dan ga ik hem wel eens op zijn staart trappen (45km/u), maar het is echt weer R* humor hoor! HAHA zeker weer superdroge R* Humor!! En er zijn een aantal mooie sportwagens te zien in dat filmpje!! Waaronder een look a like Astin Martin Bewerkt: 21 februari 2008 door Klokkie89 Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 21 februari 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 21 februari 2008 Hahaha, dit ruikt naar de Toyota Prius. Als ik GTA 4 op de PC heb dan ga ik hem wel eens op zijn staart trappen (45km/u), maar het is echt weer R* humor hoor! HAHA zeker weer superdroge R* Humor!! En er zijn een aantal mooie sportwagens te zien in dat filmpje!! Waaronder een look a like Astin Martin Inderdaad! Die was al in de 1e of 2e of 3e trailer te zien! Yes, eindelijk een Aston Martin, denk dat die de nieuwe favoriete sportwagen wordt van GTA 4! Keep the British end up! Spyker lijkt me ook gaaf! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Sylber Geplaatst: 22 februari 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 februari 2008 Echt vet de nieuwe personage een Albanees Bledar Morina Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 22 februari 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 februari 2008 Tis een Hybrid Dus een eco-bak Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 22 februari 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 februari 2008 WOW, dit ziet er echt super goed uit. De graphics worden echt met elke update beter zeg Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 22 februari 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) ziet r gelikt uit.. van mij mogen ze doorgaan met deze kleine updatejes Bewerkt: 22 februari 2008 door mastala Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
WWW.outer Geplaatst: 22 februari 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 februari 2008 Die hybride is Zoo vet, vooral dat filmpje erbij !! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 22 februari 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 februari 2008 het televisie merk panoramic zie je ook weer terug in het filmpje van de zakenman. Niet dat het helemaal te lezen is maar dit merk is al eerder te zien geweest en het had zoon vormgeving. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 22 februari 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 februari 2008 Toffe screens en filmpjes vooral van die wagen! Ik kan niet wachten tot de GTA IV release! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 22 februari 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 februari 2008 Dat ziet er mooi uit! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 22 februari 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 februari 2008 Nice cars baby! Dan ook nog hopen dat je ze kunt tunen. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Zojuist heeft Rockstar Games een kleine update gemaakt aan de officiële Grand Theft Auto 4 website.
Op de People & Places pagina zijn Phil Bell, Bledar Morina en the Booth tunnel toegevoegd.
Op de Goods & Service pagina zijn Weazel News, Dilettante en de LCPD toegevoegd. Dit gaat natuurlijk gepaard met nieuwe screenshots en 2 filmpjes.
Natuurlijk zijn de GTAIV filmpjes en de screenshots ook te bekijken in onze galerij.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites