Jump to content
Joriz

Kleine update aan officiële GTA4 website!


Zojuist heeft Rockstar Games een kleine update gemaakt aan de officiële Grand Theft Auto 4 website.

Op de People & Places pagina zijn Phil Bell, Bledar Morina en the Booth tunnel toegevoegd.

Op de Goods & Service pagina zijn Weazel News, Dilettante en de LCPD toegevoegd. Dit gaat natuurlijk gepaard met nieuwe screenshots en 2 filmpjes.

Natuurlijk zijn de GTAIV filmpjes en de screenshots ook te bekijken in onze galerij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Is wel heel erg mooi. Check de prijs op de eco-bak. Die kost $39.999. Dat is veel voor een auto in Amerika. Een Ford Mustang alles erop en eraan kost daar maar $33.000 volgens mij. Typische R* humor weer. Alles heel duur maken.

Ik heb ook nog de eerste screen gevonden van het vliegveld van LC. In de Weazel News link. Het 2e verhaal en daarboven staat de foto.

link:http://www.rockstargames.com/IV/#?page=wea...nt=interactive0

Bewerkt: door GTAGijsso

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hahaha, dit ruikt naar de Toyota Prius. Als ik GTA 4 op de PC heb dan ga ik hem wel eens op zijn staart trappen (45km/u), maar het is echt weer R* humor hoor! :schater:

HAHA zeker weer superdroge R* Humor!! :dans: En er zijn een aantal mooie sportwagens te zien in dat filmpje!! Waaronder een look a like Astin Martin

Bewerkt: door Klokkie89

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hahaha, dit ruikt naar de Toyota Prius. Als ik GTA 4 op de PC heb dan ga ik hem wel eens op zijn staart trappen (45km/u), maar het is echt weer R* humor hoor! :schater:

HAHA zeker weer superdroge R* Humor!! :dans: En er zijn een aantal mooie sportwagens te zien in dat filmpje!! Waaronder een look a like Astin Martin

Inderdaad! Die was al in de 1e of 2e of 3e trailer te zien! Yes, eindelijk een Aston Martin, denk dat die de nieuwe favoriete sportwagen wordt van GTA 4! Keep the British end up! Spyker lijkt me ook gaaf! _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...