Jump to content

Breaking Bank at Caliguna's

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan nu geen missies meer doen terwijl ik de missie : Breaking the Bank at Caliguna's nog moet doen. Ik heb de vorige missie gehaald dus, weet iemand hoe ik weer verder kom?

Geplaatst: (bewerkt)

Dan zul je waarschijnlijk de Keycard nog moeten krijgen van Millie, die heb je namelijk nodig om in 'Breaking The Bank At Caligula's' in het 'Employee' gedeelte te kunnen komen.

Deze kun je op 2 manieren verkrijgen:

-Millie vermoorden

-Millie daten tot 35%

Op zich maakt het niet zoveel uit welke weg je kiest, aangezien je toch geen outfit meer krijgt wanneer je haar 100% gedated hebt, die heb je immers al.

Meer informatie over de missie kun je Hier vinden.

Veel succes! :cya:

Bewerkt: door Silverbyte
Geplaatst:
Dan zul je waarschijnlijk de Keycard nog moeten krijgen van Millie, die heb je namelijk nodig om in 'Breaking The Bank At Caligula's' in het 'Employee' gedeelte te kunnen komen.

Deze kun je op 2 manieren verkrijgen:

-Millie vermoorden

-Millie daten tot 35%

Op zich maakt het niet zoveel uit welke weg je kiest, aangezien je toch geen outfit meer krijgt wanneer je haar 100% gedated hebt, die heb je immers al.

Meer informatie over de missie kun je Hier vinden.

Veel succes! :cya:

Je kunt ook gewoon de gimp suit aantrekken en naar millies huis gaan. Dat wwerkt ook en dan moet je hara niet to 35 procent daten of vermoorden

Geplaatst:

Ja, ik heb gewoon Millie doodgeschoten na dat ik haar meester vermoorde en toen kon ik in haar huis iets oppakken. Dat heb ik gedaan, maar ik kan nu geen nieuwe missie starten. :N :S

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt een nieuwe spel starten of een eerdere savegame laden als je die nog hebt of je kunt hier op het forum 1 downloaden

Millie dood schieten had je beter niet kunnen doen

Edit msschien kan iemand even een link plaatsen naar de download

Bewerkt: door The Wizard
Geplaatst:

Meestal zijn de missies op Verdant Meadows die na het behalen van de vliegschool komen nog niet gehaald. Dat zijn :

• N.O.E
  • Stowaway
  • Black Project
  • Green Goo

Voor het complete missieoverzicht kijk

hier en je kan zien welke missies voltooid moeten worden voordat je Breaking Bank at Caliguna's kan spelen.

Veel succes :Y

Geplaatst:
Je kunt een nieuwe spel starten of een eerdere savegame laden als je die nog hebt of je kunt hier op het forum 1 downloaden

Millie dood schieten had je beter niet kunnen doen

Edit msschien kan iemand even een link plaatsen naar de download

Waarom niet, ik heb het ook gedaan, en kan perfect verder.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...