himbaman Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Hallo, weet iemand hoe je auto's van "Mafia"" kan converteren naar San Andreas? Reageren
K.O. Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Ik heb 't spel niet, maar op wat voor manier worden auto's dan opgeslagen in Mafia? Vanzelfsprekend zullen die hun eigen formaten hebben. Als het mogelijk is om auto's uit Mafia te openen in bijvoorbeeld 3D Studio Max dan zou je ze natuurlijk kunnen exporteren naar een .dff formaat. Of dit dan ook echt ingame gaat werken is een tweede. Hoeveel ervaring heb je met het modden van Mafia? Mensen op dit forum hebben natuurlijk vooral verstand van de GTA serie, dus misschien dat je ergens een Mafia modding forum kunt vinden als je dit niet weet. Verder kan ik je niet echt helpen aangezien ik geen ervaring heb met dit spel. Reageren
DaBeast Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Zelf heb ik ook eens voertuigen uit Mafia geconverteerd. Ik kan me nog herineren dat je de models uit Mafia kon importeren in Zmodeler.Vanuit Zmodeler kan je gewoon naar GTA converteren, of eerst naar .3DS als je je convert wil doen in 3DS Max. Helaas is het converteren zelf wat ingewikkelder. Aangezien de materials (texture index) van Mafia heel anders is als die van GTA. Dit kan ik nu niet uitleggen, want dan ben ik gewoon een tutorial aan het schrijven. Een tutorial voor het zelf maken van een car model, en deze ingame zetten komt in de paasvakantie. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
himbaman Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 bedankt! ik zal het eens proberen met die z-modeler Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.