Jump to content

overal gang-territories


PowerPats

Recommended Posts

Dus ik zat een beetje te vliegen met mijn jet een eindje van het land af bij de zee en toen ik terug naar las venturas wou vliegen zag ik dat er overal territories lagen en bij san fierro was het hetzelfde.Ik wist dat als je soms een eindje van het land vliegt er op een paar plekken wel eens wat territories konden ontstaan.maar bij mij waren er complete steden ontstaan met daarin alleen maar ballas of vagos.Ik heb er een screen van gemaakt.

gangwarssp8.th.jpg

mijn vraag...

Heeft iemand dit ook eens meegemaakt maar dan ook zo erg ?

want ik was maar 5 min bij de zee en opeens is dit gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    8

  • Ghost_Rider

    4

  • MartyCeha

    2

  • Marioleo69

    2

Dat is de bekende gang-territories glitch.

Dat krijg je als je heel lang vliegt over zee.

Deze bug kan ook voorkomen in de missie Saint Mark's Bistro en Freefall.

Zie de link hieronder voor meer informatie over de glitch.

http://nl.wikigta.org/wiki/Territory_glitc..._San_Andreas%29

Bewerkt: door Marioleo69
Link to comment
Delen op andere websites

Dus ik zat een beetje te vliegen met mijn jet een eindje van het land af bij de zee en toen ik terug naar las venturas wou vliegen zag ik dat er overal territories lagen en bij san fierro was het hetzelfde.Ik wist dat als je soms een eindje van het land vliegt er op een paar plekken wel eens wat territories konden ontstaan.maar bij mij waren er complete steden ontstaan met daarin alleen maar ballas of vagos.Ik heb er een screen van gemaakt.

gangwarssp8.th.jpg

mijn vraag...

Heeft iemand dit ook eens meegemaakt maar dan ook zo erg ?

want ik was maar 5 min bij de zee en opeens is dit gebeurt.

hè waarom lukt het bij jou wel dan?? ik heb het laatst ook geprobeerd maar ik kwam niet verder dan 3 hele licht gekleurde teritories bij de Bay :S Hoe lang heb je gevlogen als ik vragen mag??

Link to comment
Delen op andere websites

Dus ik zat een beetje te vliegen met mijn jet een eindje van het land af bij de zee en toen ik terug naar las venturas wou vliegen zag ik dat er overal territories lagen en bij san fierro was het hetzelfde.Ik wist dat als je soms een eindje van het land vliegt er op een paar plekken wel eens wat territories konden ontstaan.maar bij mij waren er complete steden ontstaan met daarin alleen maar ballas of vagos.Ik heb er een screen van gemaakt.

gangwarssp8.th.jpg

mijn vraag...

Heeft iemand dit ook eens meegemaakt maar dan ook zo erg ?

want ik was maar 5 min bij de zee en opeens is dit gebeurt.

hè waarom lukt het bij jou wel dan?? ik heb het laatst ook geprobeerd maar ik kwam niet verder dan 3 hele licht gekleurde teritories bij de Bay :S Hoe lang heb je gevlogen als ik vragen mag??

Er is geen precieze afstand of tijd die je moet vliegen, aangezien dat uiteen loopt van 5 minuten tot een uur.

Als je toch persé die territoria op andere plekken wilt hebben, zou ik je toch aanraden door te blijven vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

hey wtf dat is nep gewoon bewerkt kijk ergens bij verona beach bij een unique jump is een ballas gebied maar hier is het geel dus duidelijk nep !!!!!

Dit is niet nep. Deze glitch kan in werking gezet worden door emt een vliegtuig een tijdje de zee in te vliegen. Na een tijdje zullen overal gebieden opduiken van de Ballas en Vagos. Deze glitch werkt soms, maar soms ook niet op de PC. Op de PS2 lukt het wel (bijna) altijd. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hey wtf dat is nep gewoon bewerkt kijk ergens bij verona beach bij een unique jump is een ballas gebied maar hier is het geel dus duidelijk nep !!!!!

wat loop je nou te bazelen?

ik heb een keer gehad dat ik een geel gebied had op een plek, begon over nieuw en na een paar missies was het van de ballas :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

yu gamers

ja dat is normaal,maar een vraagje?

ik heb nu een plentanium sa op de ps2 gekocht en heb het al veel geprobeerd

en het lukt niet

ik weet dat er 2 versies zijn en heb die 1ste versie ook maaar die sa is kapot en daarmee hebbek een nieuw gekocht

moest hans opnieuw beginnen omdat de savegame van men 1ste sa nie op de plentanium ging

maar men vraag nu is het mogenlijk ook op de plentanium?

alvast veel gameplezier

Link to comment
Delen op andere websites

yu gamers

ja dat is normaal,maar een vraagje?

ik heb nu een plentanium sa op de ps2 gekocht en heb het al veel geprobeerd

en het lukt niet

ik weet dat er 2 versies zijn en heb die 1ste versie ook maaar die sa is kapot en daarmee hebbek een nieuw gekocht

moest hans opnieuw beginnen omdat de savegame van men 1ste sa nie op de plentanium ging

maar men vraag nu is het mogenlijk ook op de plentanium?

alvast veel gameplezier

Deze glitch was volgens mij uit de Platinum versie gehaald. Savegames van je vorige SA zullen ook niet werken op de Platinum versie van SA, dus je moet helemaal opnieuw beginnen, óf een platinum savegame zoeken op Google. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
hey wtf dat is nep gewoon bewerkt kijk ergens bij verona beach bij een unique jump is een ballas gebied maar hier is het geel dus duidelijk nep !!!!!

Dit is niet nep. Deze glitch kan in werking gezet worden door emt een vliegtuig een tijdje de zee in te vliegen. Na een tijdje zullen overal gebieden opduiken van de Ballas en Vagos. Deze glitch werkt soms, maar soms ook niet op de PC. Op de PS2 lukt het wel (bijna) altijd. ;)

Deze glitch komt in de PC versie niet voor. Het is mij nog nooit gelukt en ik heb ook nog nooit iemand gezien die het wel is gelukt op de PC versie. Screenshot or it didn't happen.

Deze glitch komt geloof ik alleen voor in de PS2 versie. Dat is dan een positief iets aan de PS2 versie; je kan Grove Street overal krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

hey wtf dat is nep gewoon bewerkt kijk ergens bij verona beach bij een unique jump is een ballas gebied maar hier is het geel dus duidelijk nep !!!!!

Dit is niet nep. Deze glitch kan in werking gezet worden door emt een vliegtuig een tijdje de zee in te vliegen. Na een tijdje zullen overal gebieden opduiken van de Ballas en Vagos. Deze glitch werkt soms, maar soms ook niet op de PC. Op de PS2 lukt het wel (bijna) altijd. ;)

Deze glitch komt in de PC versie niet voor. Het is mij nog nooit gelukt en ik heb ook nog nooit iemand gezien die het wel is gelukt op de PC versie. Screenshot or it didn't happen.

Deze glitch komt geloof ik alleen voor in de PS2 versie. Dat is dan een positief iets aan de PS2 versie; je kan Grove Street overal krijgen.

Het komt op de PC wél voor... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...