Jump to content

overal gang-territories


PowerPats

Recommended Posts

Deze glitch werkt wel met de PC-versie, maar een stuk minder goed dan de PS2-versie. Je zult hier meer tijd nodig hebben om deze glitch in werking te laten treden.

De glitch werkt relatief goed op de PS2-versie van het spel, maar voor de PC en Xbox gaat het een stuk lastiger. Het is nog onduidelijk of het zal lukken om alle territories tevoorschijn te halen, maar wat zeker is, is dat de mensen die het op deze platforms spelen langer zullen moeten wachten dan diegenen die het spel op een PS2 spelen.

Bron: WikiGTA

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    8

  • Ghost_Rider

    4

  • MartyCeha

    2

  • Marioleo69

    2

WikiGTA kan zoveel vertellen... Geen screenshots, geen bewijs...

Dat het jou misschien niet wil lukken betekent niet gelijk dat het allemaal onzin is. :7 Deze screen zecht trouwens zat. Of ga je ervan uit dat de wikiGTA medewerkers plaatjes bewerken voordat ze het op de walkthrough zetten.tgsz5.jpg

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Die was er sowieso al... Is geen extra territory ofzo

Dit is zeker een territory door de glitch. Speel SA nog eens en dan zul je zien dat deze er niet bij zit. ;)

Ik heb even een screen gemaakt als bewijs van mijn SA. :)

11ic1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Crap, bij mij lukt het niet :cry:

Ik krijg als ik te ver ga, zwart beeld met een tekst 'loading' , het beeld smelt dan en kan niet meer verder spelen.

Kan dan alleen esc doen, heb 1.0 of 1.1.

Heeft iemand een savegame met die glitch over het hele land zoals in de beginpost?

Of moet ik dit vragen in de savegame aanvraag?

Greetz Ferryn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu al een halfuur aan het vliegen en nog steeds maar 2 extra gebieden. :duh: Ik val bijna in slaap :zz:

Het verschilt ook bij iedereen. De één vliegt 10 uur de ander een kwartier. Als je de PC of de Xbox versie hebt zal het ook een stuk minder snel gaan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De Shamal vliegt vanzelf door als je het gas loslaat. Welliswaar niet zo snel, maar toch. Je moet gewoon de goede richting uit vliegen, zorgen dat je recht vliegt en dan iets anders gaan doen. Dan kom je de volgende dag terug en dan moet het wel gelukt zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil er even op attenderen en ik spreek nu uit persoonlijke ervaring, dat overal gang-terretories helemaal niet zo tof is als het lijkt. je denk mischien van 'Joepie nu heb ik overal grove street'. maar voor dat allemaal is gebeurt moet je wel over de 100 terrotories overnemen. Ook ben je nu nergens meer veilig. Ikzelf kan niet meer rustig lopen of rijden zonder dat ik helemaal aan gort wordt geschoten door vijandelijke bendes in san fierro en las venturas en in de country sides. Dusja het is wel leuk dat je overal gangs hebt maar de prijs die je ervoor moet betalen is wel hoog.

Dit is natuurlijk voor iedereen anders maar dit is hoe ik er over denk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...