Capodaano Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 In de trailer van de Dilletante auto herkende ik een stuk van het oude Liberty City als in III en LCS. Dit lijkt gewon sprekend op de linkerkant van Belleville Park op Staunton Island (als je op de kaart kijkt) Reageren
philip14 Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Zou best kunnen ja, ik denk dat het wel een andere naam krijgt Reageren
PatrickW Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Belleville park was de GTAIII versie van Central Park in New York. In GTAIV zal dit Middle Park heten. Reageren
Hepburn High Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) Belleville park was de GTAIII versie van Central Park in New York. In GTAIV zal dit Middle Park heten. Mischien loop ik achter op de feiten :$ maar gaan alle Liberty City gebieden en locaties anders heten dan eerst? Bewerkt: 22 februari 2008 door Hepburn High Reageren
thug Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 ik dacht dat het groter ging zijn dat park het is gelijk nog even klein dan vroeger Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Je ziet maar een klein stukje dus je weet niet hoe groot het is. En het heet middelpark in gta 4, en er is geen Staunton Island in gta 4. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Ik denk dat we inderdaad wel een groter park kunnen verwachten dan in GTAIII. GTAIV is tenslotte gebaseerd op New York City (met alle gebouwen erop en eraan), dus ik denk dat ze het park ook wel rond de officiele grote zullen behouden. Central Park is zo'n 360 Hectare groot. Het zal zeker weten groter worden dan de 3 hectare die ze gebruikt hebben in GTAIII. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 ik dacht dat het groter ging zijn dat park het is gelijk nog even klein dan vroeger Op foto zie je totaal niks van de groote, je ziet alleen maar stukje van de zijkant. En het heet middelpark in gta 4, en er is geen Staunton Island in gta 4. Staunton Island in gta 3 is toch gebaseerd op manhattan? (dacht ik) en manhattan zit wel in gta 4 (algonquin). En in gta 3 was belleville park (ook in stounton island dus manhatten) idd gebasseerd op central park Reageren
mastala Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 ik ga d'r wel van uit dat het park helemaal nieuw wordt... twijfel ik trouwens niet eens aan Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 ik dacht dat het groter ging zijn dat park het is gelijk nog even klein dan vroeger Op foto zie je totaal niks van de groote, je ziet alleen maar stukje van de zijkant. En het heet middelpark in gta 4, en er is geen Staunton Island in gta 4. Staunton Island in gta 3 is toch gebaseerd op manhattan? (dacht ik) en manhattan zit wel in gta 4 (algonquin). En in gta 3 was belleville park (ook in stounton island dus manhatten) idd gebasseerd op central park Ja maar staunton island zoals in gta 3 is er niet, de naam en de hele omgeving zijn anders. Net als Blleville park niet in gta 4 zit, maar middlepark die er waarschijnlijk ook totaal niet op lijkt. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Inderdaad, dat is Centraal Park. Reageren
Capodaano Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Jullie begrijpen me niet, ik zeg niet dat er een Staunton Island en Belleville Park is maar dat dit er zo erg op LIJKT? Mee eens? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Jullie begrijpen me niet, ik zeg niet dat er een Staunton Island en Belleville Park is maar dat dit er zo erg op LIJKT?Mee eens? Opzich wel, hoge gebouwen op de achtergrond, laag hekje voor het park begint en meteen al bomen (dus bijna naast de weg) Maar toch vond ik de gta 3 versie er veel kleiner uit zien Reageren
js007 Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 In de trailer van de Dilletante auto herkende ik een stuk van het oude Liberty City als in III en LCS.Dit lijkt gewon sprekend op de linkerkant van Belleville Park op Staunton Island (als je op de kaart kijkt) hopelijk zijn er wc in zoals gta3 ( je kan daar dan iemand vermoorden bv; een missie ) Reageren
Romal Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Wc's Die je dan kan omrijden als iemand zijn behoefte aan het doen is.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.