Jump to content

Hoe speel ik online ?


yorkoo

Recommended Posts

weet iemand hoe je online moet spellen met gta sandreas ik weet niet hoe :Y groetjes mij :cya:

Dit kan doormiddel van SAMP (San Andreas: Multi Player), of MTA (Multi Theft Auto). bij SAMP speel je als carracter tegen andere online gamers in free roaming mode. Je kunt dus gewoon auto rijden, schieten, dingen kopen, enzovoorts. Bij MTA is het veelal racen tegen andere online gamers.

SAMP is hier te downloaden.. Voor Multi Theft Auto klik je op deze link.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Je kunt uit 2 dingen kiezen:

- Multi Theft Auto San Andreas: Deathmatch - (of Race)

- San Andreas: Multiplayer

Beide zijn heel erg leuk.

Je hebt wel een GTA SA versie van 1.0 nodig. Weet je niet welke versie je hebt? Start GTA en bij het menu (Start game, settings etc..) zie je rechtsonderin welke versie je hebt. Als je 1.0 hebt, zie je niks.

Heb je nou 1.1 of 2.0? Dan kan je downgraden met de zogenaamde downgrade tool. Je kan het op gtagames.nl downloaden:

http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...amp;showfile=67

Multi Theft Auto San Andreas

Race - Klik hier

Deathmatch - Klik hier

San Andreas: Multiplauer

Klik hier

Have fun! Vergeet niet te downgraden!! (Dat moet als eerste) :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Zoals er al boven staat, je moet gewoon klikken op Connect n dan ga je vanzelf in een server ;).

dan doet die het nog niet.

ik heb wel die patch gedownload omdat ik een versie2.0.0 heb ofzo.

dan zet die patch hem om naar een versie1.0.0 ofzo.

dat is goed toch?

groetjus

Bewerkt: door stefaaan
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals er al boven staat, je moet gewoon klikken op Connect n dan ga je vanzelf in een server ;).
dan doet die het nog niet.

ik heb wel die patch gedownload omdat ik een versie2.0.0 heb ofzo.

dan zet die patch hem om naar een versie1.0.0 ofzo.

dat is goed toch?

Ja, dat is goed ja. Maar denk er ten eerste om dat het niet de patch van www.nomorehotcoffee.com is (die zorgt ervoor dat je níet kunt modden). Ten tweede mogen er geen modificaties in je spel zitten (gewijzigde textures en SCM-modding uitgesloten). Dat textures en SCM-modding geen kwaad kunnen is omdat textures niet worden gecontroleerd door SA-mp, en er wordt geen SCM gebruikt, uiteraard. Zorg dus dat je geen modificaties gebruikt. Cracks vallen hier ook onder, deze mag je ook niet gebruiken ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals er al boven staat, je moet gewoon klikken op Connect n dan ga je vanzelf in een server ;).
dan doet die het nog niet.

ik heb wel die patch gedownload omdat ik een versie2.0.0 heb ofzo.

dan zet die patch hem om naar een versie1.0.0 ofzo.

dat is goed toch?

Ja, dat is goed ja. Maar denk er ten eerste om dat het niet de patch van www.nomorehotcoffee.com is (die zorgt ervoor dat je níet kunt modden). Ten tweede mogen er geen modificaties in je spel zitten (gewijzigde textures en SCM-modding uitgesloten). Dat textures en SCM-modding geen kwaad kunnen is omdat textures niet worden gecontroleerd door SA-mp, en er wordt geen SCM gebruikt, uiteraard. Zorg dus dat je geen modificaties gebruikt. Cracks vallen hier ook onder, deze mag je ook niet gebruiken ;)

Dit krijgh ik er steeds voor.

ik heb wel het hoofmenu van SA, dus new game en etc. maar met laden zie ik een wit scherm en onderaan wel een ladings balkje en hoor wel het liedje.)met new game dan, load game heb ik nog niet:P

post-63133-1204899613_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dit krijgh ik er steeds voor.

ik heb wel het hoofmenu van SA, dus new game en etc. maar met laden zie ik een wit scherm en onderaan wel een ladings balkje en hoor wel het liedje.)met new game dan, load game heb ik nog niet:P

Uit het vetgedrukte stukje denk ik dat jij in de singleplayer zit. Je moet de SA-mp Client opstarten, die vind je in je GTA San Andreas map, onder de naam 'samp.exe'. Start die eerst eens op, kies een server uit. Als hij dan niet werkt heeft de patch het niet goed gedaan óf je werkt met een No CD Crack. Dan mogen we je niet helpen..
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nog twee manieren waardoor je Single Player krijgt; óf je Firewall blokkeert SA-MP, óf je hebt SA-MP op de verkeerde plaats geïnstalleerd. Kijk je Firewall even na, misschien dat deze hem dan blokkeert. Is dit niet de oorzaak, ligt het aan de andere mogelijkheden. Dat zijn dus..

  • Niet goed gepatched
  • SA-MP op verkeerde plek geïnstalleerd
  • NO-CD crack gebruikt

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nog twee manieren waardoor je Single Player krijgt; óf je Firewall blokkeert SA-MP, óf je hebt SA-MP op de verkeerde plaats geïnstalleerd. Kijk je Firewall even na, misschien dat deze hem dan blokkeert. Is dit niet de oorzaak, ligt het aan de andere mogelijkheden. Dat zijn dus..

  • Niet goed gepatched
  • SA-MP op verkeerde plek geïnstalleerd
  • NO-CD crack gebruikt

en als ik samp afsluit krijg heeeeeeeel veel foutmeldingen?

ik kom er ffies niet meer uit.

hoe doen jullie dat dan met samp?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik wil sa-mp spelen maar dan start die gewoon normaal op, maar dan komt de ellende.

Ik connect aan de server maar dan komt er steeds connecting to server maar dan komt er server didnt respond,

Wat moet ik hier tegen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...