Jump to content

Hoe speel ik online ?


yorkoo

Recommended Posts

Hey, ik wil sa-mp spelen maar dan start die gewoon normaal op, maar dan komt de ellende.

Ik connect aan de server maar dan komt er steeds connecting to server maar dan komt er server didnt respond,

Wat moet ik hier tegen doen.

ik kan spelen enzo , maar ik zit dan in de server (las venturas playground) en dan kom ik erin en dan zijn er andere spelers die daar ook rondlopen maar ik kan niet uit het huisje en er staat de hele tijd dat ik moet inloggen en iets moet lezen enzo maar waar staat waar ik moet inloggen?

mvg Your homie

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik weet welk 'huisje' je bedoelt. Het 'huisje' is namelijk de kleedkamer waarin je spawnt, als je een skin moet kiezen. Skins hebben vaak een functie; bijvoorbeeld als je 'Cops 'n Robbers' (voorbeeld van een mode die een server draait) hebt, dan heeft de politie een aparte skin. Om een skin te kiezen druk je op de pijltjestoetsen links of rechts. Met Shift kies je de skin.

Inloggen verschilt per server. Bij de ene server moet je '/login [jewachtwoord]' typen, met op de plaats van [jewachtwoord] uiteraard je wachtwoord. Bij een andere server moet je eerst '/login' typen, en vervolgens je wachtwoord. Typen doe je door T of F6 te drukken. Je kan zien welk commando de server hanteert door bijvoorbeeld eens het commando /help /cmd /command /cmdhelp /cmds /commands /commandhelp of iets anders te typen. Er zal dan vast wel eens wat in de chatbox verschijnen wat jou op weg kan helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Wat is een No-Crack cd ofzoiets?

2. Mag je nou wel of geen mods geinstalleerd hebben??

klikoe

1. Dat is een crack als je zonder CD wilt spelen. Gebruiken veel mensen die het spel illegaal downloaden

2. Nee, denk ik. ( ik ben ook geen expert, dus)

Link to comment
Delen op andere websites

Modificaties mogen op zich wel, maar er zit een verschil tussen de soorten mods. Main.scm modificaties, deze staat ook wel bekend onder SCM-modding of missie-scripting, mogen wel omdat hier niets door SA-mp/MTA uit wordt gehaald. Script.img meende ik ook, dus deze modificaties doen sowieso al niks. Textures, of gta3.img wijzigen, mag ook. Dit zijn gewoon wat leuke dingetjes waardoor je spel er fraaier uit ziet. Denk aan auto's of huizen die er anders uit zien. De Detailed Radar Mod mag ook.

Modificaties die het spel voor jezelf beter maken, denk aan handling.cfg veranderen, mogen niet. Dit komt omdat alleen jij er beter van wordt, en jij sneller rijdt dan bij de ander. Dit kan dus niet, en wordt dus geblokkeerd.

Ik hoop dat dit een uitgebreidere uitleg geeft over je 2e vraag. Veel plezier nog met de multiplayer-mods :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Er komt geloof ik nergens 'Play game' voor, dus ik denk dat je de V2 versie van Sa hebt. Dan kan je niet modden en SA-MP/MTA vallen onder mods.

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Je moet deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het wel lukken :)

Als dit niet helpt kun je GTA SA en SA-MP eens opnieuw instaleren. ;)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Er komt geloof ik nergens 'Play game' voor, dus ik denk dat je de V2 versie van Sa hebt. Dan kan je niet modden en SA-MP/MTA vallen onder mods.

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Je moet deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het wel lukken :)

Als dit niet helpt kun je GTA SA en SA-MP eens opnieuw instaleren. ;)

Ik heb de orginele cd ook van gta sa en het lukt nog steeds niet om online te komen.

Het server menu start wel op, en later gta ook wel, maar dan kan ik kiezen uit new game enzo.

Als ik dus verder wil spelen komt er heletijd wit beeld, ook als die aan het laden is.

EN ja ik heb versie 2.0 en ja ik heb al een patch gebruikt, maar met die patch kan ik al helemaal niet meer openen, want dan vraagt die continu opnieuw naar de cd van gta, en ook al heb ik die erin dan doet deze het nog niet. en ze zeiden dat dat de goed patch was.

Ik heb ook al op youtube enzo gekeke hoe je dit hnu moet instaleren maar kom er gwoon helemaal niet meer uit.

Help aub.

zie voor screenshots van de fouten de vorige pagina

Bewerkt: door stefaaan
Link to comment
Delen op andere websites

hoe zet je een winkel in gta sanadreas?

kan iemand mijn helpen hoe ik de bus Renault Agora Citybus in het spel te zetten het lukt ook niet met het progama GGMM kan iemand mijn zo snel mogelijk helpen!

kan iemand mijn helpen hoe ik de bus Renault Agora Citybus in het spel te zetten het lukt ook niet met het progama GGMM kan iemand mijn zo snel mogelijk helpen!

weet iemand hoe je zelf een vrachtwagen andere bestikkering er op kan zetten??-

heeft iemand een progama voor txd er in te zetten ( voor het ver andere van bussen )

weet iemand hoe je zelf een bus in kan kleuren met je eigen kleuren ??

Link to comment
Delen op andere websites

Installers raad ik je ten eerste al af. Die geven veel errors. Je kan ze beter handmatig doen met een programma genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Models ) en dan de gemodde bestanden erin doen. In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA ... -> Models )en de gemodde bestanden importeren. In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je meot doen :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...