RTS Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Nederland komt weer met een nieuwe shooter genaamd: EuroCops. Deze game wordt gemaakt door CrazyFoot Games, en het is hun eerste spel. Het komt waarschijnlijk in Februari op de markt. Als ik dit zo zie vindt ik het er goed uitzien voor een Nederlandse game. Alleen de graphics zijn wat minder. Bron Gamer.nl ---> Seriously Hier kun je alle screenshots vinden: http://www.seriouszone.com/gallery/eurocops UK02.sized Reageren
Pete-R Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Het ziet er inderdaad goed uit voor een Nederlands spel. Maar, de toekomst belooft misschien wel wat. Ik kan nou nog niet zeggen of ik het koop, want hij word pas over 13 maanden uitgebracht . Reageren
Baffie Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Als het hun eerste spel is moet je er niet al te veel van verwachten, ze hebben nog niks geen ervaring en kunnen dus ook nog nergens van geleerd hebben. De screens zélf zien er opzich wel goed uit. Trouwens is het spel zélf ook helemaal in het Nederlands? Het zal wel verschrikkelijk duur zijn als het uitkomt, engelse spellen die net uitkomen kosten al € 50, aangezien nederlandse spellen altijd nog duurder geweest zijn zal het spel denk ik wel €70 gaan kosten. Reageren
-Niels- Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 eej, ja, ziet er vet uit! Maar waarom zal nederlandse duurder zijn dan de Amerikaanse? groeten Reageren
The Outlaw Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 ziet er mooi uit maar ik denk dat "shyne :lol: " bedriegt en het toch wat minder zal uitzien we wachten af Reageren
-Niels- Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 eej, ja denk het ook! GTA VC zag er ook vet uit op de screenshots en achterkant van de doosjes, maar is toch wat minder, aangezien ik me PC al 2 á 3 jaar heb! Vind ik het toch er mooi uitzien En het spelletje van deze topic, zal ook wel minder zijn op je eigen PC groeten Reageren
Sasuke Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Hmmm... Nederlandse games zien er qua Graphics de laatste tijd steeds beter uit ( Killzone anyone ? ). Nu maar hopen dat de GamePlay en de Besturing ook echt veel belovend is ! B) Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 Het is afwachten dus en ze hebben nog 13 maanden om de graphics te verbeteren, dus het kan er nog beter uit gaan zien, maar ik weet niet of ik hem koop ik ben niet zo'n shooter gamer Reageren
Trax Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 13 maanden? Bij mij is Februari volgende maand al hoor :huh: Het spel ziet er best cool uit Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 oh sorry, ik dacht dat het over 13 maanden was, nou ja dan kunnen ze er niet meer veel aan veranderen :rolleyes:, maar hij ziet er wel mooi uit Reageren
Don Falcone Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 hmmm, zijn wel leuke screens, maar kan beter Reageren
SWYV Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 amai niet slecht voor eerste Nederlandse shooterspel welke februari zal die uitkomen februari 2005 volgend mùaand of over 13maanden februari 2006 :huh: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Ziet er goed uit, maar welk platform kom tie want dat kon ik niet vinden... Reageren
Baffie Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Wel jammer als die alleen maar uitkomt op PC hoor, komt er eindelijk een keer een Nederlands spel op de markt en dan is het alleen voor de Pc. Maar ja, ze moeten nog helemaal beginnen, over een paar jaar zijn ze bekender dan R*. :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.