Gangsta Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb dit vandaag en gisteren gehad. Mijn computer loopt vast wanneer ik dingen aan het doen ben. Muis doet het wel, maar als ik ergens op wil drukken werkt dat niet. Ik moet dan mijn PC via het aan/uit knopje uit doen. Máár, dan zie ik dat het num-lock lampje aan staat, wat niet normaal is. Dus ik probeer op het knopje te drukken om het lampje uit te zetten, gaat mn PC ineens weer aan...:S:S Kan iemand me helpen. Ik weet echt niet waarom dit zo is.. Edit: Systeem: Windows XP 1024 MB RAM nVidia Geforce 6150 LE Edit: FIXED! Als je dit ook hebt: Download ad-aware 2007 free license. Een hele goede programma die alle rotzooi (onbelangerijke troep, spyware en adware) delete! Als het goed is heb je nooit meer last van dezelfde crash die ik heb. Download link ad-aware 2007 free license: http://www.snapfiles.com/get/adaware.html Bewerkt: 23 februari 2008 door Gangsta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.