Wibo Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Hallo, ik zit met een probleempje; ik heb de savegames van v1 en 2 al geprobeert maar die werken allebij niet, ik kan ze niet laden want ze staan niet in het rijtje met savegames die je aan moet klikken om te laden.. Heeft iemand enig idee? Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Heb je ze in de goede map geplaatst? Dus de map GTA San Andreas User Files? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Je moet de bestanden meestal eerst nog uitpakken, dit kun je doen met een progamma als Winrar of Winzip. Hier kun je Winrar downloaden. Hier kun je Winzip downloaden. Veel succes! Reageren
Dinkydau Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Zorg er altijd voor dat de naam goed is. Een savegame kan alleen een naam hebben die begint met GTASAsf en daarachter een nummer van 1 t/m 8 dat het slot aangeeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.