Jump to content

het grote windows vista (gadget) sidebar topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is het topic waarin je over de sidebar gadgets kunt gaan praten.

Als je nieuwe gadgets wilt kan je gewoon rechtsklikken op je sidebar en dan op nieuwe gadgets toevoegen. Dan kan je kiezen tussen standaart gadgets en ook nieuwe downloaden.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Goed idee maar ik wilde het niet gelijk in de eerste post zetten omdat dat meer inleiding was. Maargoed dit is niet meer de eerste post dus...

Ik vind deze internet radio echt een aanrader. Standaart al ingesteld met 29 bekende radiostations en met enkele klikjes gewoon luisteren naar de radio vanaf je bureaublad.

post-66211-1203790758.jpg

Geplaatst:

Vaak als je iets download komt het in de map met downloads terecht als het niet al gelijk word toegevoegt. In dat geval kan je dus gewoon bij de map downloads of een andere plek waar ze terecht komen dan gewoon daarzo op instaleren klikken.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een alarmsisteem op mn sidebar. Zodra hij met mijn webcam beweging meet gaat hij filmen. super handig. :tu: :tu: :tu:

Bewerkt: door hielkeh
Geplaatst:
Ik heb een alarmsisteem op mn sidebar. Zodra hij met mijn webcam beweging meet gaat hij filmen. super handig. :tu: :tu: :tu:

Ik had bij de recenties gelezen dat hij helaas niet werkt bij ingebouwde webcams. :7

Geplaatst:
ik heb perongelijk die sibar weggedaan :puh:

Als je hem terug wilt: Start > Typ in zoekvak: sidebar > Windows Sidebar en het start weer op. Zelf heb ik hem uitgeschakeld, ik doe er toch niets mee. :puh:

Geplaatst:

Ik had bij de recenties gelezen dat hij helaas niet werkt bij ingebouwde webcams. :7

Inmiddels ook zelf uitgeprobeert met mijn ingebouwde webcam, maar blijkbaar werkt dat dus niet. :{ Misschien ook wel omdat ik geen logitech heb. :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Inmiddels ook zelf uitgeprobeert met mijn ingebouwde webcam, maar blijkbaar werkt dat dus niet. :{ Misschien ook wel omdat ik geen logitech heb. :puh:

Tuurlijk werkt het wel bij ingebouwde webcams. Denk je nou echt dat ze iemand langsturen die kijkt of je je webcam hebt ingebouwd of dat je een losse of losse ingebouwde hebt en dat ze aan de hand daarvan gaan kijken of ze het progje voor je laten werken?

Heb m'n dekstop maar eens volgeladen met klokken.

Foto

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...