IV trailer Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) Dit is het topic waarin je over de sidebar gadgets kunt gaan praten. Als je nieuwe gadgets wilt kan je gewoon rechtsklikken op je sidebar en dan op nieuwe gadgets toevoegen. Dan kan je kiezen tussen standaart gadgets en ook nieuwe downloaden. Bewerkt: 23 februari 2008 door IV trailer Reageren
SummerBase Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Het is misschien handig als je, een topic over het onderwerp maakt, zelf begint. Dit start namelijk geen discussie... Reageren
IV trailer Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Goed idee maar ik wilde het niet gelijk in de eerste post zetten omdat dat meer inleiding was. Maargoed dit is niet meer de eerste post dus... Ik vind deze internet radio echt een aanrader. Standaart al ingesteld met 29 bekende radiostations en met enkele klikjes gewoon luisteren naar de radio vanaf je bureaublad. Reageren
Indycar series Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Vraagje: Hoe krijg ik gedownloade (legaal ) gadgets werkend? Reageren
IV trailer Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Vaak als je iets download komt het in de map met downloads terecht als het niet al gelijk word toegevoegt. In dat geval kan je dus gewoon bij de map downloads of een andere plek waar ze terecht komen dan gewoon daarzo op instaleren klikken. Reageren
hielkeh Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Ik heb een alarmsisteem op mn sidebar. Zodra hij met mijn webcam beweging meet gaat hij filmen. super handig. :tu: Bewerkt: 24 februari 2008 door hielkeh Reageren
js007 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) ik heb perongelijk die sibar weggedaan Bewerkt: 24 februari 2008 door js007 Reageren
IV trailer Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik heb een alarmsisteem op mn sidebar. Zodra hij met mijn webcam beweging meet gaat hij filmen. super handig. :tu: Ik had bij de recenties gelezen dat hij helaas niet werkt bij ingebouwde webcams. Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 ik heb perongelijk die sibar weggedaan Als je hem terug wilt: Start > Typ in zoekvak: sidebar > Windows Sidebar en het start weer op. Zelf heb ik hem uitgeschakeld, ik doe er toch niets mee. Reageren
IV trailer Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ik heb een alarmsisteem op mn sidebar. Zodra hij met mijn webcam beweging meet gaat hij filmen. super handig. :tu: Ik had bij de recenties gelezen dat hij helaas niet werkt bij ingebouwde webcams. Inmiddels ook zelf uitgeprobeert met mijn ingebouwde webcam, maar blijkbaar werkt dat dus niet. Misschien ook wel omdat ik geen logitech heb. Reageren
ifc3 Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik heb een alarmsisteem op mn sidebar. Zodra hij met mijn webcam beweging meet gaat hij filmen. super handig. :tu: Ik had bij de recenties gelezen dat hij helaas niet werkt bij ingebouwde webcams. Inmiddels ook zelf uitgeprobeert met mijn ingebouwde webcam, maar blijkbaar werkt dat dus niet. Misschien ook wel omdat ik geen logitech heb. Tuurlijk werkt het wel bij ingebouwde webcams. Denk je nou echt dat ze iemand langsturen die kijkt of je je webcam hebt ingebouwd of dat je een losse of losse ingebouwde hebt en dat ze aan de hand daarvan gaan kijken of ze het progje voor je laten werken? Heb m'n dekstop maar eens volgeladen met klokken. Foto Reageren
IV trailer Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Als je van klokken houd.... Maar eh hij werkt dus niet met mijn webcam. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.