Jump to content

Panasonic?


Fbi-Crew

Recommended Posts

Panasonic starx komt de sreen wacht even

Sorry, wat bedoel je ?

hij komt zo meteen met een screen dus even nog niet posten denk ik..

Edit: hmm ik denk niet dat er echt panasonic staat, maar meer een woord dat op panasonic lijkt, gta gebruikt namelijk nooit echte merken omdat je dan veel moet betalen.

Waarschijnlijk is het dus de gta versie van het woord panasonic dus pansonic ofzoiets.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook niet echt nodig om voor elke kleine iets een topic te maken. Maak er 1 topic van of post het gewoon bij feiten. Ik zie nou al aardig wat topics op jou naam staan met kleine feitjes, voor mij nogal nutteloos maar goed.

Oja, als daar Panasonic staat dan ben ik wel heel blind. :7 Aangezien de 2de letter al een "i" is.

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
easter egg.

gebasseerd op een echte tv merk?

Panoramic is gebaseerd op Panasonc ja, maar het is geen EE hoor

en het bestond trouwens al sinds GTA SA zoals Big Boss al zei ;) .

Er zijn heel veel verschillende soorten easter eggs, onder andere woordspelingen, verwijzingen, grappen over de concurrent, bekende citaten en nog veel meer.

Lijkt me wel degelijk een EE dus ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Alreeds bekend, FGras, let eens op datums. Je bumpt een topic van anderhalf jaar geleden, zonder er iets nuttigs te plaatsen. Ook blijkt uit je post dat je de posts erboven niet eens hebt gelezen, aangezien het antwoord op de vraag die je stelt, daarin allang gegeven is. Éénmaal, andermaal... Op slot. Zie je PM inbox. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...