Fbi-Crew Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) Kijk goed bij die tv Bewerkt: 22 februari 2008 door Fbi-Crew Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michaelfivez Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2008 Panasonic starx komt de sreen wacht even Sorry, wat bedoel je ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-killer Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) Panasonic starx komt de sreen wacht even Sorry, wat bedoel je ? hij komt zo meteen met een screen dus even nog niet posten denk ik.. Edit: hmm ik denk niet dat er echt panasonic staat, maar meer een woord dat op panasonic lijkt, gta gebruikt namelijk nooit echte merken omdat je dan veel moet betalen. Waarschijnlijk is het dus de gta versie van het woord panasonic dus pansonic ofzoiets. Bewerkt: 22 februari 2008 door Gta-killer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2008 heel ehm.. intresant? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-IV- Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2008 Zou idd Panasonic kunnen zijn, maar dan wel met een andere naam! Bv: Panastonic, zou zo een typische naam zijn in GTA 4. Goed gevonden wel! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2008 Stond me bij dat de naam Panoramic was maar dat weet ik niet zeker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 http://www.gtaforum.nl/uploads/1180633697/..._1_51_86662.jpg Boven de taxi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 Hahaha, leuk gevonden vind ik! Panastommic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Het is ook niet echt nodig om voor elke kleine iets een topic te maken. Maak er 1 topic van of post het gewoon bij feiten. Ik zie nou al aardig wat topics op jou naam staan met kleine feitjes, voor mij nogal nutteloos maar goed. Oja, als daar Panasonic staat dan ben ik wel heel blind. Aangezien de 2de letter al een "i" is. Bewerkt: 23 februari 2008 door 2fast{0} Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 Het is toch wel Panoramic denk ik, aangezien dat in San Andreas ook zo is (Hotring Racer). Overigens had ik hier al een topic gemaakt met een aantal verwijzingen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 Ik wilde inderdaad ook gaan zeggen dat het panoramic was en vermoedde al een tijd geleden dat het een verwijzing was naar het televisie merk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2009 easter egg. gebasseerd op een echte tv merk? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2009 easter egg.gebasseerd op een echte tv merk? Panoramic is gebaseerd op Panasonc ja, maar het is geen EE hoor en het bestond trouwens al sinds GTA SA zoals Big Boss al zei . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2009 easter egg.gebasseerd op een echte tv merk? Panoramic is gebaseerd op Panasonc ja, maar het is geen EE hoor en het bestond trouwens al sinds GTA SA zoals Big Boss al zei . Er zijn heel veel verschillende soorten easter eggs, onder andere woordspelingen, verwijzingen, grappen over de concurrent, bekende citaten en nog veel meer. Lijkt me wel degelijk een EE dus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2009 Alreeds bekend, FGras, let eens op datums. Je bumpt een topic van anderhalf jaar geleden, zonder er iets nuttigs te plaatsen. Ook blijkt uit je post dat je de posts erboven niet eens hebt gelezen, aangezien het antwoord op de vraag die je stelt, daarin allang gegeven is. Éénmaal, andermaal... Op slot. Zie je PM inbox. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts