Jump to content

Toyota Hybride


Fbi-Crew

Recommended Posts

Ja, ook Toyota moet eraan geloven in GTA:IV. De Dilettante is duidelijk gebasseerd op de Toyota Prius, hoewel het design ook wel wat weg heeft van de huidige design lijn van Citroën en de oude Lada Samara. Het is nu helemaal 'hip' in de VS om in een hybride wagen te rijden. Het milieu is 'in'. Veel Amerikaanse beroemheden hebben er ook een. Mooi object dus om op de hak genomen te worden door Rockstar. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat 'reclame' filmpje een beetje flauw. Vooral wanneer met die auto iemand overhoop wordt gereden. Dat gaat een beetje in de gedachte van 'wat geweld erin en dan wordt het wel gewaardeerd'. Het had wel wat subtieler gemogen. Over het algemeen vind ik de humor van Rockstar echt vet, maar dit dan weer niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat 'reclame' filmpje een beetje flauw. Vooral wanneer met die auto iemand overhoop wordt gereden. Dat gaat een beetje in de gedachte van 'wat geweld erin en dan wordt het wel gewaardeerd'. Het had wel wat subtieler gemogen. Over het algemeen vind ik de humor van Rockstar echt vet, maar dit dan weer niet.

Dat (zinloos) geweld is juist R* humor :puh: Vondt het filmpje wel lachen, ben benieuwd naar meer :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat 'reclame' filmpje een beetje flauw. Vooral wanneer met die auto iemand overhoop wordt gereden. Dat gaat een beetje in de gedachte van 'wat geweld erin en dan wordt het wel gewaardeerd'. Het had wel wat subtieler gemogen. Over het algemeen vind ik de humor van Rockstar echt vet, maar dit dan weer niet.
Dat (zinloos) geweld is juist R* humor :puh: Vondt het filmpje wel lachen, ben benieuwd naar meer :eten:

Daar begint het nu op te lijken, maar ik heb liever dat er nog een grap in zit, in plaats van gewoon geweld en daarmee basta :7
Link to comment
Delen op andere websites

vind het best een leuke auto..

er stond ook dat je voor 39.000 zo auto kon kopen

zal dit betekenen dat je autos kan kopen en

dat je hem over al kan parkeren zonder kwijt teraken??

Dat zou super zijn maar ik denk niet dat als je ze parked dat je ze dan blijft houden. Er zullen ook genoeg dieven zijn hoop ik .

Gr, Drunkendonkey :cya:

Bewerkt: door Drunkendonkey
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...