Kai-ShockWave Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 vind het best een leuke auto..er stond ook dat je voor 39.000 zo auto kon kopen zal dit betekenen dat je autos kan kopen en dat je hem over al kan parkeren zonder kwijt teraken?? Dat zou super zijn maar ik denk niet dat als je ze parked dat je ze dan blijft houden. Er zullen ook genoeg dieven zijn hoop ik . Gr, Drunkendonkey Laten we hopen van wel! Reageren
IV trailer Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 vind het best een leuke auto..er stond ook dat je voor 39.000 zo auto kon kopen zal dit betekenen dat je autos kan kopen en dat je hem over al kan parkeren zonder kwijt teraken?? Zoals elders was te lezen hoef je niet te betalen bij winkels want je kan ook gewoon stelen. Zo vermeld een zweeds blad dat ook bij helikopter verhuur. Ze waren tevens de eerste die de man gewoon doodschoot in plaats van hem te betalen en daarom feliciteerde rockstar hen. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Wel duur, hte kost 39000 Reageren
Swiggers Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Wel duur, hte kost 39000Dat valt enorm mee, Net zoals in de vorige GTA delen, kun je gewoon Politie missie's doen, Ambulance, etc.En anders sla je ff iemand dood.. Om te kijken of hij geld heeft. Verder kun je nog véél missie's doen, waar je ook geld mee verdiend, ongeveer '1,500$' Per missie ( Verhaallijn) Nog meer over geld verdienen, is volgens mij nog niet bekend. Dus je raad het al: 39,000$ ben je zo aan P.s. Die auto's lijken enorm op elkaar:D ik denk dat jullie gelijk hebben Swiggers Bewerkt: 24 februari 2008 door swiggers Reageren
Rickos Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Chicks love electric gadgets!!!! wat een heerlijke uitspraak hahaaaaaahaaaa :D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.