samus (gast) Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Geplaatst: 24 april 2004 wie kan mij helpen? ik zoek gta vice city... ik heb het al maar hij ligt nu bij een vriend van me en nu wil ik het nog spelen maar ik heb de cd dus niet... en missgien weet iemand van jullie waar ik de 'play' cd van gta vice city kan vinden... als je t weet meel ff naar Reageren
8-Ball Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Geplaatst: 24 april 2004 Op internet kan je hem niet downloaden! Het enigste is in de winkel ja, of lenen! :lol: Reageren
Joriz Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Geplaatst: 24 april 2004 Hier kopen bij onze hoofdsponsor: Grand Theft Auto Vice City PC Volgens het regelement: -Je mag geen informatie/ vraag posten over iets illegaals met betrekking tot Grand Theft Auto. Reageren
Siender Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Geplaatst: 30 april 2004 of gewoon in de winkel kopen Reageren
Don Falcone Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Geplaatst: 30 april 2004 wie kan mij helpen? ik zoek gta vice city... ik heb het al maar hij ligt nu bij een vriend van me en nu wil ik het nog spelen maar ik heb de cd dus niet... en missgien weet iemand van jullie waar ik de 'play' cd van gta vice city kan vinden... als je t weet meel ff naar apie_noga (at) hotmail DOT com Zo te zien ben je ECHT nieuw he? Want iedereen weet hier dat dit een site is waar zowat niks illigaal is ! Reageren
sjaco Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 ik was 1 ding vergeten te zeggen. >>> Door HerrieM: Dit is de laatste onofficiële waarschuwing. Als ik nog 1 topic zie waar je bumpt, onnodige post of dubbelpost, zul je een warn krijgen.<<< Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 je moet dan zo'n [censuur] >>> Door HerrieM: Het topic is uit 2004, bij de laatste reactie kun je al zien dat deze met rust gelaten dient te worden.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.