Jump to content

GTA Long Night Savegame aanvraag


DenkaanHenk

Recommended Posts

Hallo, kan iemand voor mij in GTA Long Night de missie Drop Dead Rush halen? Houd er wel rekening mee dat de missie boven het GTA niveau is, en haast onmogelijk te halen is. Om de missie te spelen heb je natuurlijk GTA Long Night mod nodig, >>>hier<<< kun je GTA Long Night downloaden. De mod instaleer je met GTA Mod Installer 4.1, >>>hier<<< kun je GTA Mod Installer 4.1 downloaden. 5.0 werkt niet, de rest van de instalatie staat in de Readme. De instalatie is vrij simpel, verwacht dat alleen niet van de missie. Om de missie te kunnen spelen heb je natuurlijk mijn Savegame nodig, die staat in de bijlagen. Je start de missie bij het legermannetje in dat kleine hokje bij de film studio, waar je normaal moet saven in GTA Vice City. Saven kun je nu doen vlakbij de ufo, tussen 2 telefooncellen, succes voor de gene die deze zware uitdaging aan durft te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Missie gehaald: Drop Dead Rush

Beloning: Geen

Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt

Mededeling: De missie 'Drop Dead Rush' is uiteindelijk geen extreem moeilijke missie. Het uitschakelen van de groepjes gangs moet eerst enkele keren geoefend worden voor je het onder de knie hebt. Je moet met verschillende aspecten rekening houden: de hoogte die je vliegt, de snelheid en het punt waar je een bom laat vallen. Je gaat bijvoorbeeld geen bom net boven of voor de doelwitten laten vallen. Tel in je hoofd tot 2 wanneer je overvliegt en druk dan snel op 0. Wanneer alle voertuigen en hun bijhorende gangmembers uitgeschakeld zijn, krijg je de coördinaten van de Tank waarnaar men al een tijdje op zoek is. Vlieg door de groene checkpoint om een kleine scène te krijgen waarin duidelijk wordt gemaakt dat het vliegtuig helemaal kapot is. Nu moet je een kamikaze uitvoeren, die al bezig is wanneer jij pas controle krijgt over het vliegtuigje. Je moet nu dus zo snel mogelijk optrekken om de checkpoint nog te bereiken. Hier kan de missie vaak nog de mist inlopen!

Savegame:

longnight4tu1.th.png longnightxd8.th.png longnight2jr1.th.png longnight3mt9.th.png

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost, oh jeetje.

Ik ben overnieuw begonnen met GTA Long Night en ik kan de missie Gas Gun van het SWAT mannetje niet halen, eerst had ik hem na 20 keer proberen gehaald. Maar nu lukt het echt niet meer, saven doe je vlakbij de ufo tussen de 2 telefooncellen. De Savegame zit in de bijlagen, de links om GTA Long Night te downloaden en te instaleren staan in de eerste post van dit topic. Succes voor degene die de missie wil halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...