xXpLaToNiUmXx Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 hallo, ik wil een huis van de binnekant gaan veranderen bijvoorbeeld een schilderij en dan me eigen plaatje erop mar hoe doe ik dat ik weet wel hoe ik gewoon de buitekant van een huis moet veranderen maar hoe verander je textures in een huis plz beantwoord als je het weet en wat heb ik nodig om een bestand van 3dsmax in een intrieur t zetten alvast thnx ohja het gat over gta SA Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) Textures (TXD's dus) van interieurs vind je niet in gta3.img, maar in gta_int.img. De Mapviewer komt niet in interieurs, maar misschien kun je de MEd (Map Editor) proberen om namen van TXD's er uit te halen. Hier vind je een topic met texture namen uit gta3.img en gta_int.img: >> KLIK <<. [edit] Over het plaatsen van objecten ingame, kun je verschillende tutorials vinden (klik). Maar het is altijd lastiger om objecten in een interieur te krijgen. [/edit] Bewerkt: 22 februari 2008 door Big Boss Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Textures (TXD's dus) van interieurs vind je niet in gta3.img, maar in gta_int.img. De Mapviewer komt niet in interieurs, maar misschien kun je de MEd (Map Editor) proberen om namen van TXD's er uit te halen. Hier vind je een topic met texture namen uit gta3.img en gta_int.img: >> KLIK <<.[edit] Over het plaatsen van objecten ingame, kun je verschillende tutorials vinden (klik). Maar het is altijd lastiger om objecten in een interieur te krijgen. [/edit] dat valt wel mee hoor, het maken van de texture is het moeilijkst, het plaatsen is niet moelijk Reageren
Timske Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Textures (TXD's dus) van interieurs vind je niet in gta3.img, maar in gta_int.img. De Mapviewer komt niet in interieurs, maar misschien kun je de MEd (Map Editor) proberen om namen van TXD's er uit te halen. Hier vind je een topic met texture namen uit gta3.img en gta_int.img: >> KLIK <<.[edit] Over het plaatsen van objecten ingame, kun je verschillende tutorials vinden (klik). Maar het is altijd lastiger om objecten in een interieur te krijgen. [/edit] dat valt wel mee hoor, het maken van de texture is het moeilijkst, het plaatsen is niet moelijk Als je een beetje ervaring hebt moet het wel lukkek Groeten Tim Reageren
xXpLaToNiUmXx Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 ok thnx allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.