Jump to content

zal deze laptop werken voor sa

Recommended Posts

Geplaatst:

sorry ma ik weet ni waar ik deze vraag moet stellen dus stel ik het hier( :? hopelijk zijn jullie ni kwaad :? )

ma ik ne laptop kopen en degene d'k nu in mijn gedachten heb is ne Aspire 5720 zg

dit zijn een paar van zijn gegevens (kon ni aan meer geraken)

<Intel Pentium Dual Core T2330(1.60 ghz denk ik ???)

< 3 GB geheugen DDR2

< 160 GB harde schijf 5400rpm S-ATA

< Nvidia GeForce 8400M GS256MB

< windows vista home premium (ofzo)

(ik kon ni aan meer info geraken sorry)

is da genoeg om spelletjes te draaien :puh: vb sa en vc en mischien nfs carbon

Geplaatst: (bewerkt)
sorry ma ik weet ni waar ik deze vraag moet stellen dus stel ik het hier( :? hopelijk zijn jullie ni kwaad :? )

ma ik ne laptop kopen en degene d'k nu in mijn gedachten heb is ne Aspire 5720 zg

dit zijn een paar van zijn gegevens (kon ni aan meer geraken)

<Intel Pentium Dual Core T2330(1.60 ghz denk ik ???)

< 3 GB geheugen DDR2

< 160 GB harde schijf 5400rpm S-ATA

< Nvidia GeForce 8400M GS256MB

< windows vista home premium (ofzo)

(ik kon ni aan meer info geraken sorry)

is da genoeg om spelletjes te draaien :puh: vb sa en vc en mischien nfs carbon

Jepkes, hij moet het goed doen zelfs. Als GTA SA werkt, werkt VC ook.

Minimum specs NFS Carbon:

Pentium 4/1.4 GHz, 256 MB RAM, D3D graphics adapter 64 MB VRAM;

Dus ze zouden het allemaal moeten doen.

Succes. :Y

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst:

kk thx nog 1 vraagje

voor wa staat 1.6 GHz moet ik daarnaar kijken voor ne spel die vb 3.0 GHz vereist en al de andere eisen daar voldoen ik aan behalve die ene GHz

zal het spel dan ook werken :cya:

Geplaatst:
kk thx nog 1 vraagje

voor wa staat 1.6 GHz moet ik daarnaar kijken voor ne spel die vb 3.0 GHz vereist en al de andere eisen daar voldoen ik aan behalve die ene GHz

Het aantal GHz staat voor de snelheid waarmee je processor werkt. Als een game dan 3.0GHz vraagt en jij bezit maar 1.6GHz, dan zul je dat merken aan de traagheid zodra je het spel opkrikt qua grafische prestaties. Betere kwaliteit betekend nu eenmaal meer rekenkracht voor onder andere de processor. Als je een nieuw spel koopt is het dus wel handig om even het aantal GHz te vergelijken, al zul je niet heel veel problemen hebben als jouw snelheid iets onder die snelheid is die voor het spel wordt aangeraden.
  • 1 maand later...
Geplaatst:
kk thx nog 1 vraagje

Het aantal GHz staat voor de snelheid waarmee je processor werkt. Als een game dan 3.0GHz vraagt en jij bezit maar 1.6GHz, dan zul je dat merken aan de traagheid zodra je het spel opkrikt qua grafische prestaties. Betere kwaliteit betekend nu eenmaal meer rekenkracht voor onder andere de processor. Als je een nieuw spel koopt is het dus wel handig om even het aantal GHz te vergelijken, al zul je niet heel veel problemen hebben als jouw snelheid iets onder die snelheid is die voor het spel wordt aangeraden.

Hey, op de doos van een game staat bijv. Minimaal Pentium 4 2.8 ghz.

Maar ik zie dat je een Dual Core prosessor hebt.

ik had laatst ergens gelezen dat een Dual Core prosessor met 1,73 ghz ( in laptops )

te vergelijken was met een Pentium 4 van ong. 3 ghz.

Dus ik denk dat hij het wel moet doen.

Geplaatst:
kk thx nog 1 vraagje

Kloksnelheid zegt niet altijd alles, de TS'er heeft een Core Duo processor, die zijn rated op inderdaad; ongeveer 3GHz als ik 't goed heb.

Een heel handig tooltje om te checken of je PC GTA aankan is System Requirements Lab deze laat je een spel kiezen, en kijkt of het spel op je pc goed gaat draaien of niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...