Jump to content

Hete koffie.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik snap 1 ding niet. Op dit forum is het praten over de Hete Koffie mod flink verboden, dat begrijp ik allemaal wel en ik vind het niet eens erg. Maar waarom als je op wikigta de juiste woorden intikt. Dan kom je gelijk op een pagina met zoekresultaten en daar staat de Koffie mod ook tussen. Nu vraag ik me af, waarom staat die daar? Want ik dacht dat wikigta en gtagames/gtaforum samenwerkten. Dus waarom mag het op wikigta wel en hier niet? Wat nog erger is is dat er ook nog een link bij staat waarbij je de Hete koffie kunt dowloaden.

Kan iemand dit uitleggen?

BB

Geplaatst:

Ik kom gewoon op deze pagina en daar word geen link gegeven.

En als ik bij de zoekmachine 'hete koffie' intik krijg ik geen zoekresultaten (link).

Zou je een link willen geven naar de pagina waar jij het dan hebt gevonden? volgens mij word er nergens op Wiki een downloadlink gegeven, hoor.

Geplaatst:

Dat komt omdat er ook nog kinderen van 11 en 12 jaar op dit forum zitten, waar dit soort dingen niet mee besproken mogen worden. WikiGTA is voor eigen gebruik, op dit forum moet je ook nog samen leven met vele leden.

Geplaatst:

@DenkaanHenk: Onzin.

Praten over de Hot Coffee mod is niet 'verboden'. Deze mod wordt afgekeurd door Rockstar Games naar aanleiding van de problemen die de mod gebracht heeft. Zijnde een site over een spel van Rockstar Games, hebben we veel te danken aan het bedrijf en willen we uiteraard ook een goede band houden. Zodoende hebben we ervoor gekozen de mod niet in onze downloaddatabase op te nemen en geen links te geven. Op WikiGTA staat uitgelegd wat de mod inhoudt, maar er staat geen downloadlink noch heeft die er ooit gestaan. Wel vind je er een link naar PatrickW's website die op zijn beurt weer naar GTAGarage linkt, maar ook daar is om dezelfde redenen de mod inmiddels verwijderd.

Geplaatst:
Dat komt omdat er ook nog kinderen van 11 en 12 jaar op dit forum zitten, waar dit soort dingen niet mee besproken mogen worden. WikiGTA is voor eigen gebruik, op dit forum moet je ook nog samen leven met vele leden.

Dat lijkt me ook maar een flauwe reden. Iedereen weet maar al te goed dat Grand Theft Auto een 18+ label heeft. Dus het is de verantwoordelijkheid van die 11/12-jarigen of hun ouders om op eigen risico info te zoeken over GTA, waardoor ze met dit soort dingen in aanraking kunnen komen.

Geplaatst:
Ik snap 1 ding niet. Op dit forum is het praten over de Hete Koffie mod flink verboden, dat begrijp ik allemaal wel en ik vind het niet eens erg. Maar waarom als je op wikigta de juiste woorden intikt. Dan kom je gelijk op een pagina met zoekresultaten en daar staat de Koffie mod ook tussen. Nu vraag ik me af, waarom staat die daar? Want ik dacht dat wikigta en gtagames/gtaforum samenwerkten. Dus waarom mag het op wikigta wel en hier niet? Wat nog erger is is dat er ook nog een link bij staat waarbij je de Hete koffie kunt dowloaden.

Kan iemand dit uitleggen?

BB

Dingtje ik ben zelf 11 jaar en hebt grand teft auto san andreas ook en kom zo ook aan de hete koffie mod (hot coffie mod) het is makkelijk hoor dat komt om dat je typt via google hot coffie mod en hoppla even een crackje en een bestandje wijzingen en dan ook even ergends in DOS yes intypen en het spel is veranderd.Maar toch het is heel wat , dus ik dacht nee ik wil het liever niet... Maar toch het erg makkelijk aan te komen!

Geplaatst:

Zoal iemand hier zei, het staat op WikiGTA inderdaad, maar waarom? Heel gemakkelijk. De link staat er om het te downloaden, maar dan is het je eigen verantwoordelijkheid.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Spreken over de hot coffee mod is niet verboden links sturen ervan wel.

En het maakt niet zo veel uit zoeen verbod op de mod als je het echt wil krijg je het toch wel(zowat alles is te downloaden)

maar het is om de relatie tussen R* en gtaforum/wikigta goed te houden.

Want ze zitten er niet om te wachten als een gesponserde site van hun de hot coffee mod aan te bieden:P.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...