GTA-The-Best Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 hoi heeft iemand een savegame waar gta lcs 100% uit is gespeelt en waar je traangas en heli in garage hebt want ik kan die nergens vinden help! [/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=262 Mag je zelfs nog kiezen welke heli er bij je garage spawned. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 hoi heeft iemand een savegame waar gta lcs 100% uit is gespeelt en waar je traangas en heli in garage hebt want ik kan die nergens vindenhelp! [/font] kun je dan uit die helie traan gas schieten ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-The-Best Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2008 maare die ene werkt niet ik moet diej hebben dat als ik hem heb gedownload het direct een mapje ules(nogwat) is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2008 Dat heb je niet, je moet hem eerst unzippen (uitpakken) met WinRar. Dat is ook met 'die andere'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak_124 Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) bestaat dat dan Bewerkt: 27 maart 2008 door gtafreak_124 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 geldt dit ook voor Playstation 2 of niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-The-Best Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Dit geld niet voor de ps2 maar ik heb wel eens wat over savegames op ps2 zetten gehoort mja ik let daar niet op want ik heb geen ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.