Aight Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb al sinds het begin GTA SA, en heb hem ook al heel lang gespeeld, Nu heb ik een andere computer op mijn kamer, en wil ik hem daar ook op instaleren, maar nu is het probleem, De cd word niet gelezen, (Terwijl andere cd's wel worden gelezen), dus ik kan GTA SA in op mijn computer instaleren, wat is er aan de hand? En hoe kan ik het probleem verhelpen? Bewerkt: 23 februari 2008 door Aight Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb al sinds het begin GTA SA, en heb hem ook al heel lang gespeeld, Nu heb ik een andere computer op mijn kamer, en wil ik hem daar ook op instaleren, maar nu is het probleem,De cd word niet gelezen, (Terwijl andere cd's wel worden gelezen), dus ik kan GTA SA in op mijn computer instaleren, wat is er aan de hand? En hoe kan ik het probleem verhelpen? Heeft de CD krasjes of vlekken erop? Zoja, probeer dan even met een nat doekje de CD een beetje schoon te vegen en probeer het daarna nog een keer. Bewerkt: 23 februari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Aight Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Hallo, Ik heb al sinds het begin GTA SA, en heb hem ook al heel lang gespeeld, Nu heb ik een andere computer op mijn kamer, en wil ik hem daar ook op instaleren, maar nu is het probleem,De cd word niet gelezen, (Terwijl andere cd's wel worden gelezen), dus ik kan GTA SA in op mijn computer instaleren, wat is er aan de hand? En hoe kan ik het probleem verhelpen? Heeft de CD krasjes of vlekken erop? Zoja, probeer dan even met een nat doekje de CD een beetje schoon te vegen en probeer het daarna nog een keer. Nee dat heeft die niet, Op De computer beneden pakt die hem namelijk wel, en niet op mijn eigen! Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Hoe bedoel je met niet gelezen? Wordt het menu niet opgestart? Dan ga je naar Deze Computer, dan klik je de dvd drive aan met San Andreas erin en dan dubbelklik je op setup.exe Reageren
Aight Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Hoe bedoel je met niet gelezen? Wordt het menu niet opgestart? Dan ga je naar Deze Computer, dan klik je de dvd drive aan met San Andreas erin en dan dubbelklik je op setup.exe Weet ik, Maar hij komt zelfs niet bij deze computer, Ik stop hem in de driver, hoor je dat die draait binnen in, en dan stopt die, meer gebeurd er niet, Menu komt niet, en bij deze computer Bij de driver staat ook niets, Dus ik snap er niets van, .. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.