pridefarmer Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Hoe kan ik een savegame van GTASA op de PC in het spel plaatsen?? Kan iemand mij dit leren? Alvast bedankt, P. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Ligt er maar net aan wát voor mod. Je volgt de instructies van de readme. Daar staat het altijd wel in. Reageren
K.O. Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 De topictitel en de startpost zijn tegenstrijdig. Eerst vraag je hoe je een mod meot installeren en vervolgens vraag je hoe je een savegame moet installeren. Dit zijn 2 hele verschillende dingen. Als je een mod bedoelt, kijk je hier. Als je een savegame bedoelt, ga je naar C:/Documents and Settings/*gebruikersnaam*/Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files/ in de meeste gevallen. Daar zie je een aantal bestanden met de naam: GTASAsfX.b. De X is een getal tussen de 1 en de 8. Nu is het zo dat je in SA 8 save slots hebt, dus als jouw bestand GTASAsf1.b heet, komt deze op de plek van save slot 1. Heb je daar al een savegame, dan moet je het bestand hernoemen naar een ander cijfer, dus bijvoorbeeld GTASAsf7.b. Het bestand zet je dus in deze map neer en nu kun je de savegame gewoon laden in het spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.