Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil graag weten waar ik autos voor mod installer kan vinden.

Een site voor autos van die mods

Voor welke GTA is het? Welke mod installer? Zou je iets preciezer kunnen zijn, wij kunnen niet ruiken aan dit bericht waar het over gaat :puh:

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

ik wil graag weten waar ik autos voor mod installer kan vinden.

Een site voor autos van die mods

Voor welke GTA is het? Welke mod installer? Zou je iets preciezer kunnen zijn, wij kunnen niet ruiken aan dit bericht waar het over gaat :puh:

Greetz :sigaar:

Google je beste vriend zoek gewoon eens is autos mods gta san andreas en je vind een hele hoop hoor!

Geplaatst:

Hoewel de kans groot is dat SAMI of GGMM (of GAMI) wordt bedoeld, is dit inderdaad heel onduidelijk. Voor zover ik weet kun je elke auto mod met deze programma's installeren en heb je daar geen speciale mods voor nodig, hoewel ik me iets kan herinneren over SAMI scripts. Hier op het forum zul je meerdere topics vinden waar lijsten in staan met sites waar weer allerlei mods te downloaden zijn. Een paar voorbeelden: www.gtainside.com, gta.filefront.com, www.gtagarage.com, etc etc. Hier op t forum of via Google kun je dus zo duizenden auto's vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...