abruzzese Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Ikzelf verheug mij ook wel op GTA IV maar als ik terug kijk naar de vorige GTA reeks heb ik geen een GTA game uitgespeeld omdat ze te eentonig werden . Zeker is het heel leuk om de vrijheid in de GTA maar ook na uren gamen raakt ook deze freeroaming in herhaling en beland zo in de kast . Ikzelf vond het begin altijd schitterend van de GTA games maar eerlijk gezecht halverwege de game gespeeld te hebben had ik het wel weer gezien en vond ik de missie,s te kinderachtig worden . Wij gamers zijn altijd wel benieuwd naar nieuwe gameplay en phisics engine en nieuwe ondekkingen maar een game met een heel goed verhaal zoals Uncharted : Drake's Fortune speel je met plezier uit en dat is met die freeroaming toch weer anders . Je moet het zo zien met die GTA game,s het is een grote sandbox game waarin verschillende plekken je missie,s kunt spelen en als sommige missie,s tegenvallen heb je vaker de moed niet om de game helemaal uit te spelen ( ik teminste wel ) . Ik ben zo dan ook eens serieus gaan nadenken en vind de Hypé rond GTA IV ook een beetje overdreven en zo geweldig zal GTA IV volgens mij ook niet worden alleen de massa gamers laten zich makkelijk inpakken door die grote hypé media . Vervolgens weet nog niemand hoe de gameplay zal worden , eenzelfde voorbeeld was Assassin's Creed waar ook zo,n hype over was en eenmaal verschenen in de winkelschappen viel de game toch wel iets tegen vanwege de herhaling missie,s . Die hypé maken we eigenlijk ook zelf en dat komt gewoon door de nieuwsgierigheid van nieuwe gameplay . Bewerkt: 23 februari 2008 door Joriz Reageren
philip14 Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Nogal logisch dat de hype groot is, Grand Theft Auto is nou eenmaal vet Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Ik ben het er mee eens dat het een beetje eentonig word, allemaal ongeveer het zelfde de missies dan. Het verhaal natuurlijk niet. Maar daarom niet minder leuk want dat is nou echt GTA stijl vind ik. GTA games hebben iets speciaal,s wat andere games niet hebben na mijn menig. Moeilijk uit te leggen wat er nou zo speciaal is. Misschien wel dat je oneindig kan doorspelen en andere games moet je weer opnieuw beginnen denk ik ook dat het daarmee te maken heeft. Maar dat eentonig is wel in de positive zin bedoeld. Bewerkt: 23 februari 2008 door sjors12345 Reageren
Swiggers Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Wat wil je eigenlijk met dit topic bereiken? De Hypé van IV is dan misschien wel overdreven. Maar R* heeft beloofd om een fantastisch spel uit te brengen, misschien is dus die enorme Hypé 't toch wel waard Swiggers Bewerkt: 23 februari 2008 door swiggers Reageren
js007 Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 gta4 is gewoon het einde de beste game die nog moet uitkomen Reageren
Swiggers Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Ik ben het er mee eens dat het een beetje eentonig word, allemaal ongeveer het zelfde de missies dan.Het verhaal natuurlijk niet. Maar daarom niet minder leuk want dat is nou echt GTA stijl vind ik. GTA games hebben iets speciaal,s wat andere games niet hebben na mijn menig. Moeilijk uit te leggen wat er nou zo speciaal is. Misschien wel dat je oneindig kan doorspelen en andere games moet je weer opnieuw beginnen denk ik ook dat het daarmee te maken heeft. Maar dat eentonig is wel in de positive zin bedoeld. Wat er speciaal is aan Grand Theft Auto? Pff.. teveel om op te noemen:P * Alle verhalen van GTA, zijn allemaal zo spannend ( verslavend ) * Gigantisch mooie graphics. * Bankroven, Kleding, Tatoo shop, Restaurant, Vriendin krijgen. <-- Dat maakt het al zo leuk * GTA was in het begin enorm saai. ( Bijv de classic's) Maar toen de 3D uit kwam, dat maakte het al zo speciaal. Dit waren wat redenen waarom GTA zo speciaal is. Er zijn er nog véél meer Swiggers Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Wat wil je eigenlijk met dit topic bereiken? De Hypé van IV is dan misschien wel overdreven. Maar R* heeft beloofd om een fantastisch spel uit te brengen, misschien is dus die enorme Hypé 't toch wel waard Swiggers Ik denk dat hij de mening van anderen wil weten Reageren
Swiggers Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) gta4 is gewoon het einde de beste game die nog moet uitkomen GTA wordt alsmaar leuker, het is niet het einde ( hoop ik ) Waarschijnlijk wordt IV het spel van 't jaar 2008 Bewerkt: 24 februari 2008 door swiggers Reageren
Biocount Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) lol.. drake fortune is in een paar uur ook uitgespeeld asassin creed is deel 1 en gta niet.. maar je hebt wel gelijk dat het overhyped word maar dat is helemaal zo met halo voor de xbox zelf heb ik altijd uren en uren game plezier in gta en sommige missies zijn inderdaad beetje dom maar dat zal je met elk spel wel mee maken dat je denkt van goh.. deze missie hadden ze wel beter uit kunnen werken grafies is iedereen gek gemaakt want ik weet zeker dat het spel minder mooi word grafies dan ze in de filmpjes lieten zien.. maar dat maakt niet uit want de gameplay is heel errig goed en ik ben nog steeds bang dat het spel aan de kleine kant is maar gta zal voor mij altijd helemaal geweldig zijn Bewerkt: 23 februari 2008 door Biocount Reageren
Gangsta Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 grafies is iedereen gek gemaakt want ik weet zeker dat het spel minder mooi word grafiesdan ze in de filmpjes lieten zien.. maar dat maakt niet uit want de gameplay is heel errig goed en ik ben nog steeds bang dat het spel aan de kleine kant is Uhm.. Nee. Wat je in de trailers/filmpjes ziet is gewoon een opname uit de engine op een van de consoles hoor. Het is niet pre-rendered ofzo, maar gewoon exact hetzelfde. Hoe weet ik dit? Een gast van InsideGamer kreeg GTA4 te zien in London (kan ook in een andere stad zijn geweest, weet niet meer precies), daar zei die dat het echt enorm gedetailleerd is met dezelfde graphics die je nu in de trailers ook ziet. Anyway ontopic: Assassins Creed is een game die het voor zichzelf heeft verpest (vind ik dan). Rockstar is slim, ze laten geen gameplay zien of dergelijke, anders weet je al veel van de game zelf. GTA draait niet om graphics. GTA is freeroam, muziek een super verhaallijn en nog veel meer. Ik heb van geen enkele GTA game spijt gekregen. Ik speel het nu nog steeds. Reageren
philip14 Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 grafies is iedereen gek gemaakt want ik weet zeker dat het spel minder mooi word grafiesdan ze in de filmpjes lieten zien.. maar dat maakt niet uit want de gameplay is heel errig goed en ik ben nog steeds bang dat het spel aan de kleine kant is Tja 100 uur gameplay lijkt mij ook een beetje weinig Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 100 uur vind ik te veel. Vele spellen zijn van maar 10 uren speelduur. Maar online maakt nog langer,hoor. Reageren
philip14 Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 100 uur vind ik te veel. Vele spellen zijn van maar 10 uren speelduur. Maar online maakt nog langer,hoor. Hoe meer, hoe beter Reageren
nationalist Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 GTA IV wordt hét spel van 2008 (mss zelfs 2009) dus waarom zou daar niet veel rond te doen mogen zijn Reageren
Biocount Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 grafies is iedereen gek gemaakt want ik weet zeker dat het spel minder mooi word grafiesdan ze in de filmpjes lieten zien.. maar dat maakt niet uit want de gameplay is heel errig goed en ik ben nog steeds bang dat het spel aan de kleine kant is Tja 100 uur gameplay lijkt mij ook een beetje weinig had het niet over de game uren want 100 uren game play om het spel ongeveer zo goed als uit tespelen is rilext.. had het over de grote van de map.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.