Jump to content

Word de Hypé niet de groot ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat bedoel je met hype, en waar. Als je het hebt over de hype op dit forum, is het normaal, dit is een gtaforum :schater:^_^

Serieus nu

Volgens mij beloofde R* om niet teveel info te geven, dus ik verwacht nog heel veel aangename verrassingen.

Het spel is dus naar mijn mening wel een heel grote hype, die, denk ik, me zeker niet zal teleurstellen.

Geplaatst:
grafies is iedereen gek gemaakt want ik weet zeker dat het spel minder mooi word grafies

dan ze in de filmpjes lieten zien.. maar dat maakt niet uit want de gameplay is heel errig goed

en ik ben nog steeds bang dat het spel aan de kleine kant is _O_

Tja 100 uur gameplay lijkt mij ook een beetje weinig :duh:

had het niet over de game uren

want 100 uren game play om het spel ongeveer zo goed als

uit tespelen is rilext.. had het over de grote van de map..

Die zal vergelijkbaar zijn met SA, aangezien je in veel gebouwen kan

Geplaatst:

Wat ik wilde berijken met dit topic is inderdaad jullie reactie,s .

Dat games op een gegeven moment gaan vervelen ligt grotendeels ook aan jezelf hoeveel uren je erin stopt met gamen , ikzelf ben al wat ouder dan jullie gamers en heb meer geduld om games uit te spelen .

Dat GTA IV de game van 2008 word dat is een feit .

Als ik de game ga spelen weet ik zeker dat ik begin een auto uit te zoeken en dan eens relax rond te rijden hoe Liberty City eruit ziet en ook hoe de mensen in de game reageren .

Geplaatst:

Ik denk niet dat de Hype te groot wordt. Als ik terugkijk naar de overige delen, die zijn ook best herspeelbaar. Ik speel tot op de dag van vandaag nog ook graag GTA:SA. Ik vindt het gewoon heerlijk om vrij rond te cruisen, en te doen wat ik wil. Zelfs nu ontdek ik steeds wat nieuws. Rockstar heeft met de GTA reeks altijd goede games neergezet. Ik denk dat GTA IV nog groter gaat worden. Reden: Het is next-gen, online multiplayer :tu: . De lat wordt weer hoger gelegd. Let maar eens op hoeveel games er opeens gaan uitkomen na GTA IV. Die willen allemaal weer gaan meeliften op het succes van GTA IV.

En reken er maar op de de replay waarde weer hoog gaat worden met GTA IV. :D

Geplaatst:

Elke GTA is anders, en toch blijft elke serie leuk en verassend.

Langs de ene kant kan je wel gelijk hebben over de eentonigheid, maar er komen telkens vernieuwingen

in de serie, die mij toch altijd blijven aanspreken.

Dat is mijn mening er over! ;)

Geplaatst:

GTA: IV wordt alles behalve eentonig. In AC was het: je gaat naar de opdracht gever, vermoord die gast en gaat weer terug. Dat is saai maar hier wordt het heel anders.

Geplaatst: (bewerkt)
gta4 is gewoon het einde de beste game die nog moet uitkomen :koffie::eten:
en over een paar jaar zeuren ze dat het niet leuk is . ik vind dat mensen er niet zo'n hype van moeten maken want dat deden sommige mensen ook van andere games zoals gta 1,2,3,vice city enzovoort.ik heb het zelfs een paar jaar treug gehoord dat ze ook hype's maakten van driver.dus ik vind dat ze er niet zo'n hype van moeten maken. Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

IK speelde alle GTA's en heb me nog nooit verveeld. Er is wel een zeker eentigheid,maar dat maakt toch niemand wat uit,ofwel? In een auto stappen,naar een plaats rijden,die gast afknallen en missie gehaald. Het is simpel en het blijft leuk.

Geplaatst:

ik denk dat het wel terecht is,

er was een hype rond halo 3 en dat was ook terecht en die hype rond AC ook.

dus..ik ga er gewoon van uit dat het weer een goede GTA is, net als alle andere delen

Geplaatst:
Zeker is het heel leuk om de vrijheid in de GTA maar ook na uren gamen raakt ook deze freeroaming in herhaling en beland zo in de kast .

Ikzelf vond het begin altijd schitterend van de GTA games maar eerlijk gezecht halverwege de game gespeeld te hebben had ik het wel weer gezien en vond ik de missie,s te kinderachtig worden .

Je moet het zo zien met die GTA game,s het is een grote sandbox game waarin verschillende plekken je missie,s kunt spelen en als sommige missie,s tegenvallen heb je vaker de moed niet om de game helemaal uit te spelen

Ik ben zo dan ook eens serieus gaan nadenken en vind de Hypé rond GTA IV ook een beetje overdreven en zo geweldig zal GTA IV volgens mij ook niet worden

Vervolgens weet nog niemand hoe de gameplay zal worden , eenzelfde voorbeeld was Assassin's Creed waar ook zo,n hype over was en eenmaal verschenen in de winkelschappen viel de game toch wel iets tegen vanwege de herhaling missie,s .

Als ik het zo lees ben jij niet als de meeste hier zijn. De meeste hier (waaronder ik) vinden na 6 keer de verhaallijk hebben uitgespeeld alle missies nog steeds mooi, en na 100den uren freeroam het nog steeds hartstikke leuk.

Jij bent zo te zien geen ''echte'' gta liefhebber. Je vind de missies weinig aan het na even te freeroamen heb je het wel gezien. Ik denk dat jij van san andreas precies hetzelfde dacht en dat spel is ook hartstikke populair, jij hebt gewoon beetje andere game smaak, maar er zijn toch heel veel mensen die het blijkbaar wel zo leuk vinden dat het het kopen waard is.

Assassins creed was gewoon heel nieuw spel wat nog nooit iemand had gespeeld, de hele gameplay viel gewoon tegen, maar de meeste mensen weten al dat ze de gta gameplay juist zo goed vinden en daarom ook gta 4 kopen en het dus niet zomaar een hype is die zo weer over is als het spel uit is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...