Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Zie titel, ik ben de kant van de boot opgelopen: Wat is dit. Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Ik ken dit wel van SA-MP. Daar komt het door een ongeldig weer id in de server te doen, bijvoorbeeld -1. Heb je onlangs met weather.dat of zo geknoeid? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Nee Met helemaal niks. En ik hep ook geen SA:MP Reageren
Dastard Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Nou, dit komt vast omdat je nog niet eens San Fierro geunlocked heeft, klopt dit? Zoniet, even opnieuw instaleren. Bewerkt: 23 februari 2008 door Dastard Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Ik dacht dat als je Jizzy's Pleasure Domes uitloopt via die uitgang bij het dak dat dit dan gebeurt. Edit: @Hierboven: Zou kunnen, ik zie namelijk alleen een CJ op de radar die naar CJ's huis verwijst. Edt2: @Hieronder: Ik ken heel SA en zo zie je waarvan die CJ komt. Bewerkt: 23 februari 2008 door Donald F. Duck Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Nou, dit komt vast omdat je nog niet eens San Fierro geunlocked heeft, klopt dit?Zoniet, even opnieuw instaleren. Dan moet de lucht toch alsnog normaal zijn, hoor. Misschien je videokaart stuurprogramma's (= drivers) updaten? nVidia ATI / AMD @ hierboven: Er zijn wel meer meer plaatsen waar een missie start met het 'CJ' icoon (Garage SF, Madd Doggs Crib, etc.) Bewerkt: 23 februari 2008 door Big Boss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.