jeroendejong Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) heerjj iedereen! ik heb net een b.a.s.e jump mod geïnstaleert maar.. ik start mijn save game, en ik kan de deur niet uit, het gele pijljte is weg, en ik kan er niet uit, nu heb ik met gta place mangerer mezelf geprobeerde eruit te krijgen, maar dan is het net of ik nergens ben en nu, moet ik dus steeds new game doen maarja, dat heeft natuurlijk niet eeuwig zin, weet iemand wat er aangepast (ofzo) moet worden om de fout/bug (hoe je het ook wil noemen)eruit krijg ? Jeroen p.s ik heb v1.0 verder zit hij vol mods :D :D Bewerkt: 23 februari 2008 door jeroendejong Reageren
Marvin... Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Dat heb ik ook wel eens gehad, toen moest ik de mod verwijderen, toen deed hij het weer goed, ik had niet de basejump mod. Misschien een fout bij het instaleren of zo?! Reageren
Dastard Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Heb je de mod wel volledig goed geinstaleert? Met SAMI? Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 SAMI doet alleen auto's ... met een ander mod loopt hij gegarandeerd vast. De Enex'en (de gele pijltjes) worden geregeld in de IPL. Heeft de mod een IPL aangepast? Reageren
jeroendejong Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 ik zal ff een rijtje m,aken met wat ik heb verneukt,,, ik bedoel[/font] gemod : ... net alles in een lijste klaar, loopt de server van de site vast in iedergeval de parachutte, en de map .../data/maps is helemaal vernieuwt Reageren
jeroendejong Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) jeeeaah fout gevonden ff gekeken ik heb de hele map geknipt en geplakt, maar ik mis dus nu file's gelukkig ben ik so zupper dat ik alles backup dus LET'S PLAY !!! jeroen P.s Bedankt iedereen !!!!!!!!!!!! okejjjj dat werkte dus niet ik heb het geprobeert, en hij doet het nog niet met de deur pijl gebeure, iemand suggesties ? Bewerkt: 23 februari 2008 door jeroendejong Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) ik zal ff een rijtje m,aken met wat ik heb verneukt,,, ik bedoel[/font] gemod : ... net alles in een lijste klaar, loopt de server van de site vast in iedergeval de parachutte, en de map .../data/maps is helemaal vernieuwt Dacht ik al. Je kan: Het spel opnieuw installeren De map MAPS terugplaatsen in ...\DATA én het bestand gta.dat ook terugplaatsen in ...\DATA Bewerkt: 23 februari 2008 door Big Boss Reageren
jeroendejong Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 ik zal ff een rijtje m,aken met wat ik heb verneukt,,, ik bedoel[/font] gemod : ... net alles in een lijste klaar, loopt de server van de site vast in iedergeval de parachutte, en de map .../data/maps is helemaal vernieuwt Dacht ik al. Je kan: Het spel opnieuw installeren De map MAPS terugplaatsen in ...\DATA én het bestand gta.dat ook terugplaatsen in ...\DATA maar in welk bestand staat dat dan met al die deurpijlen dingen, ?? of staat dat in bijna lle bestanden ? Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Dit komt in zowat elke IPL voor die je kunt vinden. Als je ons vertelt waar (op welke plaats in SA) je vast komt te zetten, kunnen we je misschien een originele IPL sturen. Open een willekeurige IPL met kladblok in ...\GTA San Andreas\DATA\MAPS. Daar zie je allemaal lijnen met cijfers (coördinaten en bijhorende parameters) staan. Wat verder naar onder kom je zoiets tegen. Alles wat tussen 'enex' en de volgende 'end' staat zijn gele pijltjes voor deuren (enexen dus). enex 2232.87, -1159.71, 24.9416, 0, 1.4, 1.4, 8, 2229.02, -1159.8, 24.9416, 90, 0, 4, "MOTEL1", 0, 2, 0, 24 end Dit is een voorbeeld! Niet overnemen in een echte IPL! Bewerkt: 24 februari 2008 door Big Boss Reageren
jeroendejong Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 jah, ik heb net de file's gereplacet dus de backup gebruikt, maar toen kwam ik tot iets slims, het is mogelijk (bij mij inidder geval wel) om alle file's te kopíëren en dan heb je dus 2 gta's op je pc staan (bijde sa dus heh !) het is alleen een heel gepruts met de cd enzo :S maar ik snap nu dus dat de mod niet duugt dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.