Jump to content

Liberty city signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

dit is m'n eerste zelfgemaakte signature.

tips zijn welkom, :cya:

gtaivwelcometoliberycitbt7.jpg

Bewerkt: door WWW.outer

Niet geweldig, maar goed voor de eerste keer. Een stuk band steekt uit en de taxi is een beetje blokkerig. De lettertype is wel goed. Het is wel goed voor de eerste keer. Moet het een ansigtkaart zijn? Dan is het een beetje lelijk om een taxi erop te zetten.

7/10

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:

Mooi voor je eerste signature. Je hebt de taxi er erg goed ingerenderd. De glow eromheen is ook erg mooi. Maar het valt erg op dat de rechtervoorwiel een klein beetje uitsteekt. Ook al is het maar een pixel, dit geeft een niet al te mooi beeld. Nu op naar de tekst. Het ziet er goed uit en je hebt een goede font genomen. Mooi geblend ook. De manier hoe je de tekst erin verwerkt hebt is ook erg leuk bedacht. Misschien dat je alleen een andere kleur nemen moest. Het loopt namelijk door lichte en donkere stukken. Na een beetje kijken viel me op dat je rechtsonder ook nog tekst hebt. Ik denk dat je dat beter links kon doen. Nu loopt het recht door de band heen. En misschien had je hier beter alleen je naam kunnen zetten. Je hebt een kleuroverloop in de border denk ik. Dit ziet er wel goed uit maar hou er een rekening mee dat wit een niet al te geschikte kleur is voor een border. Her oranje gedeelte past er wel erg goed bij. Ik denk dat je met heel wat tuts volgen erg ver kunt komen.

Veel oefenen en succes verder! :tu:

GTA-fan2

Bedankt voor de tips :tu:

die uitstekende band komt idd door de border, ik had de taxi 1 stap omhoog moeten doen, dan zag dat er beter uit.

dat ga ik ook nog veranderen denk ik.

edit:

@studio dewolf

het is geknipt uit een stukje van een Gta IV achtergrond die jij ook in je signature hebt.

:cya:

edit2:

Deze is misschien beter, ik heb naar de tips geluisterd en het resultaat:

gtaivwelcometoliberycitim4.jpg

Bewerkt: door WWW.outer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...