Cisse Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 In een missie moet je met een vliegtuig naar Liberty city.. is hier misschien een plattegrond voor ofzo? waar ook andere landen ofzo opstaan... Zou wel handig zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 neej je kan wel nog naar libert city vliegen maar daar is geen kat te zien en er bestaat dus ook geen plattegrond over libert City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vialpando Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 nee, idd de enige manier om na die missie nog naar liberty city te gaan is via de blue hell, of underworld ( hoe je het ook wil noemen ) dat is vrij lastig om te doen, maar kan wel ( is mezelf nog niet gelukt ) en nee er zijn ook geen andere landen in het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 nee, idd de enige manier om na die missie nog naar liberty city te gaan is via de blue hell, of underworld ( hoe je het ook wil noemen ) dat is vrij lastig om te doen, maar kan wel ( is mezelf nog niet gelukt ) en nee er zijn ook geen andere landen in het spel. Of met een cheastdisc (bijv. ARMAX) Hier kun je zien hoe je er kunt komen en wat er is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 als ik bij de gym door die ingang ga en dan kom je op dat pein en dan zie ik alleen maar blauw en kan niks anders vinden <_< :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 het is me nog nooit gelukt:D:D:D:D:D:D ik kan die hoogte niet goed aan houden :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.