Jump to content

The simpsons

33 leden hebben gestemd

1. 1. Ken je The simpsons?

• Ja
      33
    • Nee
      0
    • Ik weet het niet.
      0
  2. 2. Heb je al The simpsons gezien?

• Ja, veel
      19
    • ja, soms
      5
    • Ja, weinig
      7
    • Nee maar ik ga het wel kijken.
      0
    • Nee, nooit
      2
  3. 3. Vind je The simpsons leuk?

• Ja
      28
    • Matig
      3
    • Nee
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is officeel topic van The simpsons, de bekende TV-serie. Ik ben een fan van the simpsons. Ik heb poster,... en ook videogame (the simpsons hit and run en the simpsons the game) beide uitgespeeld.

Jullie mogen alles praten over The simpsons.

Vandaag op tv was er grappige scene. Homer en Marge zijn spook en marge zegt dat ik ben spook en homer schrikt en is bang en vliegt weg maar hij is ook zelf spook :bonk:

Geplaatst:

Ik heb laatst The Simpsons movie gezien, die is erg leuk. The Simpsons is veel beter dan Southpark, van Southpark leren die kleine kinderen alleen grof taal gebruik. Ik heb alleen de film gezien, op TV niet. Want ik kijk nooit TV. :)

Geplaatst: (bewerkt)
Inderdaad, Southpark is slecht.

South Park pwnz j00! En leer typen a.u.b.

@DenkaanHenk: South Park is dan ook niet bedoeld voor kleine kinderen, evenals The Simpsons oorspronkelijk een animatieserie was, voor volwassenen bedoeld.

Bewerkt: door VforV
Geplaatst:
1 verkeerd en je bent al kwaad. Zever niet!!! Ik vind je te overdrijven van die fout.

Waaruit constateer je dat ik kwaad ben? Ik zou zeggen, weet eerst waarover je het hebt, dan kunnen we verder praten. ;)

South park ownzz.

Ik vind persoonlijk dat South park op Nr1 staat, dan Simpsons en dan Family Guy.

Maar het ligt gewoon aan je smaak:

Mr Garrison: okay children lets start the day with a few new math problems what's 5 times 2? Come on children don't be shy just give it your best shot.

yes Clide

Clide: twelf?

Mr Garrison: Okay now try to get a answer from someone who's not a complete retard.

Anyone? Come on don't be shy.

Kyle: I think I know the answer mr garrison

Cartmen: mhmhmhmhmhmhmhmh

Kyle: shut up fat boy

Cartmen: ey don't call me fat you fucking jew.

Mr Garrison: ERIC DID YOU JUST SAID THE F-WORD?

Cartmen: jew?

Kyle: no he's talking about fuck, you can't say fuck in school you fucking fatass.

Mr Garrison: KYLE!!

Cartmen: Why the fuck not?

Mr Garrison: ERIC!!

Stan: dude, you just said fuck again.

Mr Garrison: STANLEY!!

Kenny: Fuck

Mr Garrison: KENNY!!

Cartmen: what's the big deal? It doesn't hurt enybody, fuck fucke-dy-fuck-fuck-fuck.

Mr Garrison: How would you like to go see the school canceller?

Cartmen: How would you like to suck my balls

People: wooh!!

Mr Garrison: WHAT DID YOU SAY?

Cartmen: Ohh. I'm sorry, Im sorry actually, what I said was: HOW WOULD YOU LIKE TO SUCK MY BALLS, MR GARRISON!!!

Kyle: Holy shit dude

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:

South Park pwnz j00! En leer typen a.u.b. Deze zin. Ik vergeet te spatie en je zegt tegen mij dat ik moet leren met typen maar iedereen maakt toch fout.

South Park pwnz j00! En leer typen a.u.b. Deze Die zin. Ik vergeet te de spatie en je zegt tegen mij dat ik moet leren met typen maar iedereen maakt toch fout. fouten?
Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:

The Simpsons zijn vet! Hier in België heb je elke dag een dubbele aflevering, als ik kan kijken, kijk ik altijd. Maar South Park vind ik toch net iets beter. ^^

Geplaatst:

Ik vind The Simpsons erg leuk, ik kijk er (bijna) elke dag naar, spijtig dat het samenvalt met South Park. En ze hebben hier alletwee een dubbele aflevering die net op dezelfde tijdstippen zijn... :duh:

Geplaatst:

simpsons is egt vet ^_^

southpark zuigt ze denken alleen met geweld en scheldwoorden leuk te zijn

in the simpsons hebben ze tenminste nog geslaagde grappen :tu:

Geplaatst:
Het is officeel topic van The simpsons, de bekende TV-serie. Ik ben een fan van the simpsons. Ik heb poster,... en ook videogame (the simpsons hit and run en the simpsons the game) beide uitgespeeld.

Jullie mogen alles praten over The simpsons.

Vandaag op tv was er grappige scene. Homer en Marge zijn spook en marge zegt dat ik ben spook en homer schrikt en is bang en vliegt weg maar hij is ook zelf spook :bonk:

dat was grappig

zoals je kunt raden ben ik daar een fan van

ik heb een klein beeldje van c. m. Burns

nu is de simpsons movie hij is grappig ( natuurlijk) vooral de outtakes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...