Jump to content

The simpsons

33 leden hebben gestemd

1. 1. Ken je The simpsons?

• Ja
      33
    • Nee
      0
    • Ik weet het niet.
      0
  2. 2. Heb je al The simpsons gezien?

• Ja, veel
      19
    • ja, soms
      5
    • Ja, weinig
      7
    • Nee maar ik ga het wel kijken.
      0
    • Nee, nooit
      2
  3. 3. Vind je The simpsons leuk?

• Ja
      28
    • Matig
      3
    • Nee
      2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hee, leuk topic! The Simpsons is echt een jeugdsentiment voor mij, ik kijk het al sinds mijn negende en ik heb het altijd leuk gevonden.

Ik heb dan ook in de loop der jaren seizoen 1 t/m 10 op DVD bemachtigd(origineel natuurlijk :tu: ) en een aantal 'Classic' DVD's. Ik heb ook shirts, posters, Hit And Run, strips en zelfs een schaakbord van The Simpsons.

Het wordt wel vaak vergeleken met South Park maar ik vindt South Park wel een stuk anders(en ook een stuk minder geniaal dan TS), Family guy vind ik meer op The Simpsons lijken. Maar wat The Simpsons ook zo bijzonder maakt is dat de karakters allemaal zo goed uitgewerkt zijn en ze zijn ook allemaal geweldig. The Simpsons Movie ga ik morgen ook maar even halen :eten:

Up The Simpsons!

post-64821-1203861703_thumb.jpg

Bewerkt: door Squidward
Geplaatst:

Als ik iets haat is het de Simpsons wel, idiote figuren die ons zouden moeten vermaken. Van mij hadden de films niet hoeven uit komen..

(Geen commentaar, vrijheid van meningsuiting hé!)

Geplaatst:
Leuk dat je bent ook fan van The simpsons. Wat is outtakes?

James Bond , simpsons, Garfield en gta

allemaal verslaaft :puh:

outtake is een sene dat uit de film is weggelaten ( kun je vergelijken met gta )

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ken de The Simpsons wel, ik heb wel een paar afleveringen gezien. Het lijkt me wel leuk om naar te kijken. _O_

Bewerkt: door Rene-GTA
Geplaatst:

Ik heb trouwens 2 posters van the simpsons. eentje met alle personages met hun favoriete quotes eronder

en nog eentje met alle inwoners erop. als jullie het willen kan ik er wel een foto van maken ^_^

Geplaatst:
Ik heb trouwens 2 posters van the simpsons. eentje met alle personages met hun favoriete quotes eronder

en nog eentje met alle inwoners erop. als jullie het willen kan ik er wel een foto van maken ^_^

als je wil mag je er een foto van maken

ik heb geen posters ( ik heb wel de simpsons movie een week na dat hij uitgekomen was in de bioscoop , nu is het een andere versie ' hoofdmenu is anders ')

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...