Jump to content

Goeie Wolfenstein ET server?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb Wolfenstein: Enemy Territory gepatcht naar 2.60b, dus moet ik weer op zoek naar een nieuwe 'stamserver'. Aangezien er enorm veel bagger servers zijn met van die vreselijke mods die zelfs je in-game layout aanpassen met stomme clanreclame is het nogal moeilijk om een nieuwe, goeie server te vinden. x_x

Ik ben op zoek naar een server die hoofdzakelijk Campaign maps draait (Central Europe: radar, railgun, fueldump en North-Africa: oasis, battery, goldrush), en met XP save. En natuurlijk liefst met een lage ping en veel spelers (geen server die altijd vol zit, met amper 20 slots). Zijn hier ET spelers die servers kennen die voldoen aan deze eisen? :o

Geplaatst:

[Flame-Guards] #2

XP save is 1 week. Als je er 1 keer in de week in zit behoud je je xp. Dus dan kan je het als je er elke week 1 keer in zit voor altijd houden. Er zijn wel hele goede spelers maar dat maakt vast niet uit ^_^ gebruik de FG tag niet, daar moet je adminlvl 8 voor zijn.

De normale standaard maps zijn: Oasis, goldrush, radar, baserace. Voor de rest zijn eht allemaal leuke multiplay maps. De server lagged nooit. Ping is rond de 30. Er zitten veel spelers in, slots is 35 en meestal is ie vol. ´s middags zitten er ongeveer 25 players in.

Geplaatst:

Zou wel handig zijn als je het IP ook even post want met dat kut serverbrowse systeem van Wolfenstein ET zal ik het nooit vinden. ö

(Of mag dat hier ook al niet? :7)

Geplaatst:

Wat een noob server. Ik had nog zo mooi gevraagd om een server zonder mods en zonder custom maps, mag ik meteen al voor meer dan 40mb aan bestanden downloaden. Plus het feit dat mijn ingame menu verneukt is van de NoQuarter reclame. :duh:

ac4q6fd0kk3009lxj8juvlsxy.png

Geplaatst:

Haha, downloaden moet je bij elke server, en ik had gezegt dat er een paar standaard maps in zitten! Dus ook andere. Nu is er trouwens een update met nieuwe maps. Er zitten GEEN mods in!!! En als je je ET restart is het een gewoon menu ;-)

Geplaatst:

Lol VforV! :schater:

Probeer is dit ip: 82.95.97.87 - SvvB Clan server.

Verwacht niet dat er altijd iemand online is, maar als de clan online is (waarvan ik Squadleader ben) dan is het ook bere gezellig. Nederlanders, engelsen etc. Niet zo heel groot als FG (waar ik altijd speelde toen ik het net speelde), want daar wordt je om de sec. door granaten en spree's gedood, echt niet normaal. SvvB is zonder mods (zover ik kan denken) en gewoon standaard maps die je zoiezo moet downloaden. Denk aan Railgun, Radar, Batteryen Oasis. Volgensmij heb je al mijn xfire, en zo niet; pm me even. Dan kan ik ook soms online komen (ben niet heel actief meer, wegens school). See you! :tu:

Geplaatst:

Klinkt goed. :o Heb je toegevoegd op Xfire:

Last Seen

21 days ago

D:

Momenteel speel ik Wolfenstein ET v2.50, op T.C.ETPUBXPSAVE8SECLEGEND server (85.25.151.50:27963).

Geplaatst:

Ik heb een clan op wolfenstein, DTT Clan, nederlandse server. XP Save tot 6500 en nooit last van lagg.

Iedereen mag me toevoegen op xfire :)

DTT CLAN

77.75.122.129:27960

Wil je echt forever xp save, goeie server.

ETc clan server - 8 seconden spawntijd

62.75.221.96:27960

Geplaatst:
Probeer is dit ip: 82.95.97.87

Kan je ook even de poort erbij zetten? Voorbeeld '82.95.97.87:22302'. Want als ik '82.95.97.87' toevoeg aan m'n Xfire favo's, dan ziet hij hem als offline.

Ik heb een clan op wolfenstein, DTT Clan, nederlandse server. XP Save tot 6500 en nooit last van lagg.

Iedereen mag me toevoegen op xfire :)

DTT CLAN

77.75.122.129:27960

Wil je echt forever xp save, goeie server.

ETc clan server - 8 seconden spawntijd

62.75.221.96:27960

Zijn het standaard servers? Zonder custom mappen. Ik zoek gewoon een goeie standaard server, zonder custom maps/sounds/... die gewoon de campaign cyclus draait.

• 4 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

voor zo ver ik het weet moet je voor ELKE server wel iets downloaden(mods)cker als je et net hebt.

ik hbe geen servers voor je want k speel 2.55

je kunt wel kijke op splatterladder voor bijna elke server ;)

de speler rankign zuigt er dus dat zegt niks voer de personen daar ;)

c-style :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...