Jump to content

Hidden Package


ChristiaanGTA

Recommended Posts

Volgens mij krijg je het alleen als je een officiële fan site hebt. Dus GTAGames.NL is een officiële fan site van GTA IV en er zijn er nog een aantal. En omdat Joriz webmaster is van deze website krijgt hij natuurlijk alle goodies... :7

En ik denk wel dat Joriz die Hidden Packages, gratis heeft gekregen. :Y

Ik heb totaal geen idee, hoe je een fan site kan worden. Misschien Rockstar mailen...

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij krijg je het alleen als je een officiële fan site hebt. Dus GTAGames.NL is een officiële fan site van GTA IV en er zijn er nog een aantal. En omdat Joriz webmaster is van deze website krijgt hij natuurlijk alle goodies... :7

En ik denk wel dat Joriz die Hidden Packages, gratis heeft gekregen. :Y

Ik heb totaal geen idee, hoe je een fan site kan worden. Misschien Rockstar mailen...

IDD net wat 'Woetsha' zegt, je moet dan wel een ECHTE site hebben over GTA.

Joriz en PatrickW hebben regelmatig contact met de oprichter van GTA ( Sam Houser ) Klik hier voor Sam

Als jij dat al voor mekaar krijgt :puh: dan ben je al een heel eind..

Maar misschien als je verder komt ( over 3 a 4 maanden ) en je al meer bezoekers krijgt. En meer info over de komende GTA IV, dan krijg je misschien wel wat info van PatrickW en/of Joriz

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een site start om enkel goodies te krijgen van R* ben je echt verkeerd bezig. In een website gaat zo veel tijd en geld zitten dat je voor hetzelfde geld al de halve H&M (of welke kleding zaak dan ook) leeg kon kopen.

De makkelijkste manier om aan goodies te komen is door ze te kopen via Rockstar Warehouse of ze te winnen via een prijsvraag op deze website zoals de GTAGames.nl winteractie waar je onder andere de GTA4 preorderkit, stickers en een t-shirt kon winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

yep inderdaad..

ben zelf ook een keer aan een site begonnen met een .nl domein

en alles erop en eraan maar ben af gaan haken omdat er zo veel tijd in ging zitten

merkte al gauw dat het enigste wat ik persoonlijk leuk vond dat was de layout maken

het scripte boeide me al helemaal niet ookal kan ik het wel

maar had er gewoon geen zin meer in dus ben af gehaakt :puh:

als je een site wilt beginnen en je pakt het goed aan dan wens ik je veel succes

maar zoals hier bovenstond.. als je het alleen voor de goodies doet dan ben je verkeerd bezig in my opinion ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk doe ik het daar niet voor. Ik heb al vaker goede websites gemaakt, en heb er vorig jaar een gemaakt voor een bedrijf voor 250 euro. Ik vind het websites maken + de forums leuk

Zorg er eerst maar voor dat je genoeg leden en bezoekers krijgt en overal banners neergooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een site start om enkel goodies te krijgen van R* ben je echt verkeerd bezig. In een website gaat zo veel tijd en geld zitten dat je voor het zelfde geld al de halve H&M (of welke kleding zaak dan ook) leeg kon kopen.

De makkelijkste manier om aan goodies te komen is door ze te kopen via Rockstar Warehouse of ze te winnen via een prijsvraag op deze website zoals de GTAGames.nl winteractie waar je onder andere de GTA4 preorderkit, stickers en een t-shirt kon winnen.

voor wat moet je dan betalen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...