Jump to content

BB's Yunk Yard

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoek je oude onderdelen voor je auto op de vuilnisbelt? Ben je opzoek naar inspiratie voor iets?

Op de vuilnisbelt van Bierbuikje vind je altijd wel iets. Is het niet iets nieuws dan is het oude wel tot nieuw verbouwd.

In het volgende filmpje kan je al mijn mods zien die ik in dit bericht toon. In dit topic zal ik vanaf nu ook al mijn .txds bewerkingen plaatsen.

PSV Camper

Golden Katana

FC Twente Monster

Tuc Tuc en Tuc Tuc

Geplaatst:
Zoek je oude onderdelen voor je auto op de vuilnisbelt? Ben je opzoek naar inspiratie voor iets?

Op de vuilnisbelt van Bierbuikje vind je altijd wel iets. Is het niet iets nieuws dan is het oude wel tot nieuw verbouwd.

In het volgende filmpje kan je al mijn mods zien die ik in dit bericht toon. In dit topic zal ik vanaf nu ook al mijn .txds bewerkingen plaatsen.

PSV Camper

Golden Katana

FC Twente Monster

Tuc Tuc en Tuc Tuc

Hij is vet man :tu:.

Vet gemaakt en je krijgt van mij een 8+ (leuke liedje trouwens).

OTTO :tu:

Geplaatst: (bewerkt)
Iets later dan gepland, maar alsnog wel een leuk filmpje :tu:

ik heb 1u. en 20 min gewacht (van 22.00 tot 23.30) voordat het filmpje in youtube geladen was ^_^

Bewerkt: door bierbuikje
Geplaatst:
Ziet er goed uit nu nog even downloaden en testen maar waarom blaas je die PSV spelerbus op :7

ik ben voor fc twente :dans: en dat is het monster(a)

Geplaatst:

PSV Camper

Golden Katana

FC Twente Monster

Tuc Tuc en Tuc Tuc

Grappige mods

maar even iets anders hoe heet dat nummer die je hoort op 2:55

alvast bedankt

groetjes markoes

Geplaatst:
mika - lollipop

nooit bekend geworden in nederland maar ik vind het wel een mooi nummer

Nee ik bedoel dat stukje met die goude katana's

Lolipop kende ik wel ;):D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...