Venzio Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Bij die credits hoe heet dat nummer die is goed Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Een bussie vol met Polen! nu ook te downloaden! Een bussie.. een bussie.. een bussie vol met polen! Had Je je MSN aan? Ik hoorde er zo'n geluid dat iemand zich aanmelde XD Nou Leuk echt waar! >>> Door DaBeast: Kon dit niet via PB?<<< Reageren
mister-justin Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 heeft iemand misschien ook nog een grappig liedje of een goed idee waar ik een texture op kan maken? Doe je het met txd workshop en photoshop of anders? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 ik open met txdworkshop en dan bewerk ik het met paint Reageren
Puma Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Sorry hoor, maar dat laatste vind ik echt te ver gaan: ik vind het racistisch, veroordelend en discriminerend jegens de Polen. "Een bussie vol met Polen" komt op hetzelfde neer als "Een vuilniswagen vol met Turken". "Een vuilniswagen vol met Turken" zou niet getolereerd worden op dit forum, dus is het dan in mijn ogen meer dan logisch dat "Een bussie vol met Polen" ook niet getolereerd wordt. Misschien vind je mij nu een enorme zeikerd, maar dat is nu eenmaal mijn mening: ik ben fel tegen dat soort gedrag. En ja, ik ben zelf ook een allochtoon (half Fins), maar dat is niet de reden voor mijn mening, mag dat duidelijk zijn. Hoe zou jij het als Pool ervaren dat iemand zo'n mod released? Het is negatief veroordelend. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 ik accepteer jouw mening, maar het is gewoon een feestnummer. er is niets raars aan. ik vind niet dat in het nummer de polen worden gediscrimineerd. integendeel zegt vlemmix zelfs dat hij ze mag. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Leuke mods. Alleen vind ik het laatste ook een beetje tever gaan. Ok dat het nummer er is maar dat jij er dat van maakt... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ik heb weer een mod gemaakt, maar hij moet wel getest worden. En omdat mijn SA eruit ligt zou iemand anders hem dan willen testen? Instructies volgen via PM. benodigheden. SA V1 of V2 gedowngrade Fotocamera Mijn Mod. Alvast bedankt, BB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.