ll.mulder Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 De telefoon bij joey's garage gaat niet meer over, ik heb hiervan pas 1 missie gespeeld. Lars Reageren
Svenie Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Ik moet je met grote spijt vertellen dat de missie die je voor Marty Chonks heb voltooid ook de laatste is die je voor hem hebt voltooid. Aangezien je de missie Last Request van Salvatore Leone al hebt gespeeld, en de Callahan Bridge dus gerepareerd is zal de telefoon in de buurt van Joey's garage niet meer rinkelen. Je kan natuurlijk nog steeds een kijkje nemen tussen 09:00 en 19:00, maar de kans dat je iets hoort is dus erg miniem. GTA III 100% uitspelen zit er dus ook helaas niet meer in. Bewerkt: 23 februari 2008 door Svenie Reageren
ll.mulder Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Hmz dat is wel jammer, ik zal nog kijken tussen 9 en 19 uur. Lars Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.