LOKE DOPE Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 weet er iemand waar ik de vice city online multyplayer kan dawloade ik heb al verschillende gedouwload maar dat komt er niets van uit all hulp is welkom grts loke dope Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LOKE DOPE Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 ik heb nu wwel de servers al maar nu krijg ik deze fout CRC32 checksum failed: 'data/default.ide'. dees verschijnt er op mijn scherm in het groen waneer ik normaal mijn ventje mag kiezen ik kan aleen maar me tommy rondt loopenb in de ruimten wat is nu het probleem weet iemand wat dees is moest ik weeten hoe ik hier een foto moest kunnen tonnen had ik dat gedaan maar dat weet ik niet hoopelijk kan je me hier al wat mee helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 Ik heb zo'n vaag vermoeden dat er geen originele 'default.ide' meer is in de map Data. Vraag het bestand even opnieuw aan in de modding fora, en plaats deze over het oude heen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LOKE DOPE Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 ok ik zal hem is volidig herinstaleeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LOKE DOPE Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 Ik heb zo'n vaag vermoeden dat er geen originele 'default.ide' meer is in de map Data. Vraag het bestand even opnieuw aan in de modding fora, en plaats deze over het oude heen. danku iuk heb het heele spel herinstaleerd en nu werkt het thxxxxxxxxxxx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.