Jump to content

mod waar kan ik hem vinden


LOKE DOPE

Recommended Posts

ik heb onlangs een clipje gezien op you tube van een kerel die de piccalo mod (van dragonball z ) had

waaronder je een levens punten van 999 krijt en de geluiden van da voetstappen en een soort laser beam kan afstuuren enz nog veel meer lueke dingen en vliegen

wie kent deze mod en kan me helpen om hem te krijgen en hem in het spel te stekken

will dit heel graag

plz help me or i will destroy holl my vice city world hahahaha lol

.......... :tu::D

Link to comment
Delen op andere websites

Op de Youtube pagina die je net zelf gaf stond aan de rechterkant:
if you want this skin

http://gta-action.planet-multiplayer...

click here and download it.have a fun

Dus je moet naar deze site gaan. ;)

AL :cya:

en hoe steek ik deze mod in het spel want dit is de eerst keer dat ik een mod ga gebruiken

en danku dat je deze mod al het gevonden

maar weete je hoe ik deze in het spel steek ?

Link to comment
Delen op andere websites

In de Readme vind ik de volgende instructies:

Install to hint:

1.add the dff and txd files to gta3.img.

2.add the'player.bmp'to the game Catalogue ..\skins.

Je moet de dff en txd bestanden in de gta3.img invoegen. Dit gaat met de IMGTool. Mocht je nog niet weten hoe deze tool helemaal werkt, dan kun je dit topic eventjes doornemen. In dit geval gaat het alleen om een .dff bestand, zoek dus eerst 'player.dff' op, extract die, en vervang hem dan met de nieuwe.

Bij stap twee moet je een .bmp bestand in de 'skins' map van je spel plaatsen. De map bevindt zich in je GTA Vice City map. Het plaatsen van dit bestand vervangt de player skin, zodat deze de kleuren heeft van 'Piccolo'.

Succes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

In de Readme vind ik de volgende instructies:
Install to hint:

1.add the dff and txd files to gta3.img.

2.add the'player.bmp'to the game Catalogue ..\skins.

Je moet de dff en txd bestanden in de gta3.img invoegen. Dit gaat met de IMGTool. Mocht je nog niet weten hoe deze tool helemaal werkt, dan kun je dit topic eventjes doornemen. In dit geval gaat het alleen om een .dff bestand, zoek dus eerst 'player.dff' op, extract die, en vervang hem dan met de nieuwe.

Bij stap twee moet je een .bmp bestand in de 'skins' map van je spel plaatsen. De map bevindt zich in je GTA Vice City map. Het plaatsen van dit bestand vervangt de player skin, zodat deze de kleuren heeft van 'Piccolo'.

Succes. ;)

danku ik zal het is probeeren

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...