zakina Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 ik heb een probleem met San Andreas (ik heb het eerder op me pc gespeeld. ik start GTA SA op alees doet het goed en na de intro slaat het spel vast wat kan ik hieraan doen? alvast tnx zakina Reageren
Silverbyte Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Heb je misschien mods geïnstallerd, of heb je een savegame gedownload? Wanneer je mods gebruikt: Downgrade je game van versie 2 naar versie 1, op versie 2 kun je namelijk niet modden, en dat kan dit soort problemen geven. De downgrade patch kun je >Hier< vinden. Wanneer je een savegame hebt gedownload: Waarschijnlijk heb je een savegame van de verkeerde versie gedownload. Je moet altijd even kijken welke versie van het spel je hebt, dit kun je (Als ik me niet vergis) in de linkeronderhoek van het hoofdmenu zien, staat er 'SA VS2', dan betekent dat dat je versie 2 hebt. Mocht het zo zijn dat je niet eens in het hoofdmenu komt, doe dan het volgende: Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script en kijk eventjes hoeveel kb je script.img is. 568 kB groot -> Versie 1 562 kB groot -> Versie 2 Mocht het niet aan mods of je savegame liggen, dan kan de disc misschien de oorzaak zijn. Probeer eens met een licht vochtig doekje de CD af te stoffen, let hierbij wel op dat je geen krassen maakt, want dan raak je alleen maar verder van huis. Mocht dit ook niet helpen, dan kan het een teken zijn dat je je drivers moet updaten, hier weet ik echter weinig van, dus daar kan ik je niet mee helpen (Maar er zijn ongetwijfeld mensen die je daarmee kunnen helpen ) Veel succes! Bewerkt: 3 maart 2008 door Silverbyte Reageren
Dastard Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Proberen opnieuw te instaleren, misschien helpt het Bewerkt: 24 februari 2008 door Dastard Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 ik heb een probleem met San Andreas (ik heb het eerder op me pc gespeeld.ik start GTA SA op alees doet het goed en na de intro slaat het spel vast wat kan ik hieraan doen? alvast tnx zakina Meteen na de intro slaat hij al vast, dus dan ligt het niet aan een verkeerde savegame. Reageren
zakina Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 heey silverbyte dingen van jou hebben geholpen maar ten 1e: k heb nog geen save game gedownload ten 2de heb het spel 1x gebruikt alsnog dank je k ga het nu met savegame proberen me gta stottert wat nu? (het spel doet het allen lees hij stottert alvast thnx srry was ik vergeten te zegge ik heb nu met savegame geprobeerd hij doet het beter zelfs laad sneller stootert nog steeds aleen als ie klaar is met laden gaat ie terug naar bureaublad en zegt hij gta_sa.exe (endan iets met rapport verzenden alvast thnx van zakina ( silverbyte de best hier een afbeelding ervoor link: http://images.google.nl/imgres?imgurl=http...l%3Dnl%26sa%3DG Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 srry was ik vergeten te zegge ik heb nu met savegame geprobeerd hij doet het beter zelfs laad sneller stootert nog steeds aleen als ie klaar is met laden gaat ie terug naar bureaublad en zegt hij gta_sa.exe (endan iets met rapport verzenden alvast thnx van zakina ( silverbyte de best Dan heb je vast de verkeerde savegame gedownload. Als je de savegame ergens gedownload hebt moet je eerst kijken welke versie het is en welke versie jezelf hebt Hoe zie ik welke versie ik heb? Is het bestand 568 kB groot -> V1 Is het bestand 562 kB groot -> V2 Als je V1 of V1.1 hebt moet je vanzelfsprekend dus savegames van V1 downloaden en hetzelfde met V2. In de Download Database kun je de vershillende savegames downloaden. Reageren
zakina Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) tnx maare ik snap het niet egt welke heb ik nodig oh ja ik wil me nergens me bemoeien die save die ik heb gedownload is maar 198kb bijlage zakina GTASAsf4.b Bewerkt: 24 februari 2008 door zakina Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) tnx maare ik snap het niet egt welke heb ik nodig Kijk eerst even na je versie van GTA SA. Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script en kijk hoeveel kb je 'scirpt.img' is. Is het bestand 568 kB groot -> V1 Is het bestand 562 kB groot -> V2 Als je V1 hebt kun je >>hier<< een 100% V1 savegame downloaden. Als je V2 hebt kun je >>hier<< een 100% V2 savegame downloaden. Veel succes! Bewerkt: 24 februari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
zakina Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 ik heb een versie 1 gedownload en doet het nog niet ik heb ook al versie 2 gedaan wat nu :S Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 ik heb een versie 1 gedownload en doet het nog niet ik heb ook al versie 2 gedaan wat nu :SDan zal je main.scm en/of script.img afwijken van één van de originele bestanden. Download eens nieuwe bestanden:V1 Files V2 Files Pak één van de pakketten (dus niet beide!) uit met WinRAR en plaats de bestanden die in deze map staan in de door GhostRider genoemde map ('...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'). Wellicht werkt het nu, succes Reageren
zakina Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 hij doet het ged nu thnxs guys exerybody that helped Reageren
zakina Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) ik heb weer het zelfde probleem hij geeft weer aan rapport verzenden ik heb wel gemod \/ \/ \/ \/ http://images.google.nl/imgres?imgurl=http...l%3Dnl%26sa%3DG Bewerkt: 25 februari 2008 door zakina Reageren
Donwell Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Als je gemod hebt, is het verstandig de mods weer te verwijderen. Het hangt er ook vanaf hóe je de mods installeert. Als je texture en model mods installeert, doe het dan met de IMGTool en niet met SAMI, deze zorgt erg vaak voor errors. Zet de mods ook één voor één in het spel, en zodra je een mod hebt geïnstalleerd gelijk kijken of hij het doet. Doet hij het niet, verwijderen. Anders is het erg lastig te achterhalen wát de fout exact is en moet je het spel vaak opnieuw installeren om de fout te laten verdwijnen. Heb je een mod geïnstalleerd die de main.scm en script.img aanpast, dan kan het zijn dat je het spel hebt geladen. Start een nieuw spel, want anders doet hij het dan niet. Succes. Reageren
zakina Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Als je gemod hebt, is het verstandig de mods weer te verwijderen. Het hangt er ook vanaf hóe je de mods installeert. Als je texture en model mods installeert, doe het dan met de IMGTool en niet met SAMI, deze zorgt erg vaak voor errors. Zet de mods ook één voor één in het spel, en zodra je een mod hebt geïnstalleerd gelijk kijken of hij het doet. Doet hij het niet, verwijderen. Anders is het erg lastig te achterhalen wát de fout exact is en moet je het spel vaak opnieuw installeren om de fout te laten verdwijnen.Heb je een mod geïnstalleerd die de main.scm en script.img aanpast, dan kan het zijn dat je het spel hebt geladen. Start een nieuw spel, want anders doet hij het dan niet. Succes. oke maare ik heb al een nieuw spel gestart en ik krijg nog steeds rapport niet verzenden kan ik ook alle mds verwijderen en opnieuw erop zetten? alvast grtz zakina opgelost alle mods verwijderd Bewerkt: 25 februari 2008 door Bling Dubbelpost samengevoegd. Reageren
zakina Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 ik heb weer een nieuw probleem als ik gta speel na ong. 5-15 min wordt het beeld van de pc zwart alvast tnx zakina Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.