Jump to content

GTA San Andreas probleem


zakina

Recommended Posts

Heb je misschien mods geïnstallerd, of heb je een savegame gedownload?

Wanneer je mods gebruikt:

Downgrade je game van versie 2 naar versie 1, op versie 2 kun je namelijk niet modden, en dat kan dit soort

problemen geven.

De downgrade patch kun je >Hier< vinden.

Wanneer je een savegame hebt gedownload:

Waarschijnlijk heb je een savegame van de verkeerde versie gedownload.

Je moet altijd even kijken welke versie van het spel je hebt, dit kun je (Als ik me niet vergis) in de linkeronderhoek van het hoofdmenu zien, staat er 'SA VS2', dan betekent dat dat je versie 2 hebt.

Mocht het zo zijn dat je niet eens in het hoofdmenu komt, doe dan het volgende:

Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script en kijk eventjes hoeveel kb je script.img is.

568 kB groot -> Versie 1

562 kB groot -> Versie 2

Mocht het niet aan mods of je savegame liggen, dan kan de disc misschien de oorzaak zijn.

Probeer eens met een licht vochtig doekje de CD af te stoffen, let hierbij wel op dat je geen krassen maakt, want dan raak je alleen maar verder van huis.

Mocht dit ook niet helpen, dan kan het een teken zijn dat je je drivers moet updaten, hier weet ik echter weinig van, dus daar kan ik je niet mee helpen (Maar er zijn ongetwijfeld mensen die je daarmee kunnen helpen ;) )

Veel succes! :cya:

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een probleem met San Andreas (ik heb het eerder op me pc gespeeld.

ik start GTA SA op alees doet het goed en na de intro slaat het spel vast

wat kan ik hieraan doen?

alvast tnx

zakina

Meteen na de intro slaat hij al vast, dus dan ligt het niet aan een verkeerde savegame.

Link to comment
Delen op andere websites

heey silverbyte dingen van jou hebben geholpen maar ten 1e: k heb nog geen save game gedownload

ten 2de heb het spel 1x gebruikt

alsnog dank je k ga het nu met savegame proberen

me gta stottert wat nu?

(het spel doet het allen lees hij stottert

alvast thnx

srry was ik vergeten te zegge

ik heb nu met savegame geprobeerd hij doet het beter zelfs laad sneller

stootert nog steeds

aleen als ie klaar is met laden gaat ie terug naar bureaublad en zegt hij gta_sa.exe (endan iets met rapport verzenden

alvast thnx van zakina ( silverbyte de best :puh:

hier een afbeelding ervoor link: http://images.google.nl/imgres?imgurl=http...l%3Dnl%26sa%3DG

Link to comment
Delen op andere websites

srry was ik vergeten te zegge

ik heb nu met savegame geprobeerd hij doet het beter zelfs laad sneller

stootert nog steeds

aleen als ie klaar is met laden gaat ie terug naar bureaublad en zegt hij gta_sa.exe (endan iets met rapport verzenden

alvast thnx van zakina ( silverbyte de best :puh:

Dan heb je vast de verkeerde savegame gedownload.

Als je de savegame ergens gedownload hebt moet je eerst kijken welke versie het is en welke versie jezelf hebt

Hoe zie ik welke versie ik heb?

Is het bestand 568 kB groot -> V1

Is het bestand 562 kB groot -> V2

Als je V1 of V1.1 hebt moet je vanzelfsprekend dus savegames van V1 downloaden en hetzelfde met V2. In de Download Database kun je de vershillende savegames downloaden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

tnx maare ik snap het niet egt welke heb ik nodig

Kijk eerst even na je versie van GTA SA. ;)

Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script en kijk hoeveel kb je 'scirpt.img' is.

Is het bestand 568 kB groot -> V1

Is het bestand 562 kB groot -> V2

Als je V1 hebt kun je >>hier<< een 100% V1 savegame downloaden.

Als je V2 hebt kun je >>hier<< een 100% V2 savegame downloaden.

Veel succes! :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een versie 1 gedownload en doet het nog niet ik heb ook al versie 2 gedaan wat nu :S
Dan zal je main.scm en/of script.img afwijken van één van de originele bestanden. Download eens nieuwe bestanden:

V1 Files

V2 Files

Pak één van de pakketten (dus niet beide!) uit met WinRAR en plaats de bestanden die in deze map staan in de door GhostRider genoemde map ('...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'). Wellicht werkt het nu, succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je gemod hebt, is het verstandig de mods weer te verwijderen. Het hangt er ook vanaf hóe je de mods installeert. Als je texture en model mods installeert, doe het dan met de IMGTool en niet met SAMI, deze zorgt erg vaak voor errors. Zet de mods ook één voor één in het spel, en zodra je een mod hebt geïnstalleerd gelijk kijken of hij het doet. Doet hij het niet, verwijderen. Anders is het erg lastig te achterhalen wát de fout exact is en moet je het spel vaak opnieuw installeren om de fout te laten verdwijnen.

Heb je een mod geïnstalleerd die de main.scm en script.img aanpast, dan kan het zijn dat je het spel hebt geladen. Start een nieuw spel, want anders doet hij het dan niet.

Succes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je gemod hebt, is het verstandig de mods weer te verwijderen. Het hangt er ook vanaf hóe je de mods installeert. Als je texture en model mods installeert, doe het dan met de IMGTool en niet met SAMI, deze zorgt erg vaak voor errors. Zet de mods ook één voor één in het spel, en zodra je een mod hebt geïnstalleerd gelijk kijken of hij het doet. Doet hij het niet, verwijderen. Anders is het erg lastig te achterhalen wát de fout exact is en moet je het spel vaak opnieuw installeren om de fout te laten verdwijnen.

Heb je een mod geïnstalleerd die de main.scm en script.img aanpast, dan kan het zijn dat je het spel hebt geladen. Start een nieuw spel, want anders doet hij het dan niet.

Succes. :)

oke maare ik heb al een nieuw spel gestart en ik krijg nog steeds rapport niet verzenden kan ik ook alle mds verwijderen en opnieuw erop zetten?

alvast grtz zakina

opgelost alle mods verwijderd

Bewerkt: door Bling
Dubbelpost samengevoegd.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...