Jump to content

GTA San Andreas probleem


zakina

Recommended Posts

Het is hartstikke vervelend dat je computerproblemen hebt zakina, maar beperk je vragen alsjeblieft tot 1 topic (deze dus) en maak geen dubbelposten. Je kunt je bericht editten middels de bewerk(edit)-knop op je scherm en je nieuwe opmerking/vraag je dan gewoon in je laatste post......hopelijk weet iemand de oplossing voor je ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
probleem! ik heb een probleem ik heb gta sa re-installed en nu heb ik downgrader gebruikt en is script.img nog 562 kb (V2)

wat nu alvast thnx zakina

Dat klopt. Als je SA downgrade zal je spel niet V1 worden, maar het zal moddable worden. Er wordt iets verandert waardoor modden op V2 mogelijk is. Je moet wel nog V2 savegames downloaden, want veel mensen denken dat als ze downgraden ze ook V1 savegames nodig hebben. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
probleem! ik heb een probleem ik heb gta sa re-installed en nu heb ik downgrader gebruikt en is script.img nog 562 kb (V2)

wat nu alvast thnx zakina

Dat klopt. Als je SA downgrade zal je spel niet V1 worden, maar het zal moddable worden. Er wordt iets verandert waardoor modden op V2 mogelijk is. Je moet wel nog V2 savegames downloaden, want veel mensen denken dat als ze downgraden ze ook V1 savegames nodig hebben. :)

hoe kan ik hem dan V1.0 maken?

daar zijn de meeste mods voor

Bewerkt: door zakina
Link to comment
Delen op andere websites

Of je nou V1 hebt of een gedowngrade V2, alle mods werken op allebei de versies. Je hoeft dus niet speciaal V1 te hebben om te kunnen modden. Als je de patch al hebt gebruikt bij V2 kun je ook modden, en dna heb je V1 niet meer nodig. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Heb precies hetzelfde probleem dus heb ik ook dat downgrade geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet krijg dit schermpje:

1273428809.jpg

Kan iemand mij helpen?

ik heb een probleem. Ik ben een nieuw spel begonnen. maar bijna elke keer als ik CJs oude huis inkom, valt m'n pc uit en start ie hem meteen weer op. Zo kan ik niet saven in het spel :ch:

Probeer een anderes huis te kopen en daar te saven :)

>>> Door VWO-er: Berichten samengevoegd, je kunt je eerdere berichten bewerken middels de Bewerken-knop onder je bericht.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...