mc-mo Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 De controls van GTA 4 zijn bekend Bron: http://www.evilgamerz.com/index.php?action...=1&id=14361 Reageren
Biocount Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 De controls van GTA 4 zijn bekend Bron: http://www.evilgamerz.com/index.php?action...=1&id=14361 hmz.. zou idd wel kunnen maar vind L1 een beetje vreemd waarom zou dat alleen een knop zijn om een taxi tebellen? en de meeste knoppen was wel teverwachten en de helft is niet ingevuld dus vraag me eigen af of het niet gewoon een voorspelling is.. Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Het kan goed zijn dat ze met 'Call Taxi' bedoelen dat je dan fluit naar een taxi... Ik denk dat ze dit toch binnen handbereik wouden hebben, zodat als je snel ergens weg wil je gewoon op L1 kan drukken. Leuk om te zien dat er ook knoppen zijn voor het duwen van mensen Hopelijk word dat net zo realistisch als in Assassins Creed. @Biocount: Is mogelijk, maar het kan goed zijn dat ze dit afleiden van een recent gespeelde demo.. Lijkt me. Greetz Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Het kan goed zijn dat ze met 'Call Taxi' bedoelen dat je dan fluit naar een taxi... Ik denk dat ze dit toch binnen handbereik wouden hebben, zodat als je snel ergens weg wil je gewoon op L1 kan drukken. Leuk om te zien dat er ook knoppen zijn voor het duwen van mensen Hopelijk word dat net zo realistisch als in Assassins Creed. @Biocount: Is mogelijk, maar het kan goed zijn dat ze dit afleiden van een recent gespeelde demo.. Lijkt me. Greetz God damnit Bewerkt: 24 februari 2008 door Galiorix Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Nice! Bewerkt: 24 februari 2008 door Kai-ShockWave Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Bah, ik vind die niet goed. R2 als schieten,pfff Ik wil R1 als schieten en L1 als richten. Ik hoop dat het kan toesten veranderen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Nice besturing! Ik denk dat de ps3 besturing toch echt beter is. Maar misschien ook niet en overtreft hij de ps3 wel. Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Als er een taxi in de buurt is dan is L1 taxi roepen maar anders is het denk ik de telefoon gebruiken. Veel dingen zijn nog onbekend en er staat helemaal niks bij van voertuigen. Reageren
Swiggers Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Waow.... Vet Nice !! Dat van R2 vind ik juist super goed !! ( Playstation 3 ) Dat knopje moet je net zoals een echt geweer in drukken. Zo lijkt het net of je je geweer in je hand hebt. Bij de X-Box360 is het knopje iets minder fijn.. omdat je daar harder bij moet drukken. Maar opzich voor de rest is het allemaal het zelfde. De besturing van IV wordt echt kei leuk Maar ik had het zo al ongeveer voorspeld, hoe de busturing was. Swiggers Bewerkt: 24 februari 2008 door swiggers Reageren
pilot Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Nog niet alles is bekend van de besturingen. Het kan nog mooier worden. Reageren
Gino99 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Alles ziet er wel goed uit alleen R2 en L2 bevallen me iets minder.Ik hoop dat R* daar iets aan doet Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Volgens mij is dit maar schatting van hun hoor, want veel dingen staan er niet bij (zoals wapen wisselen, en bukken) Maar voor de rest zien ze er wel goed uit. Alleen een knop voor een taxi te roepen vind ik wat overdreven, ook mis ik knop voor de telefoon, maar dat zal waarschijnlijk select worden. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Die zien er wel leuk uit! Maar het kan me eigenlijk niet veel schelen. Wat maakt het uit dat we dat nu al weten? Als het spel uit komt zal je het wel kunnen zien in het boekje he. Reageren
nationalist Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Die zien er wel leuk uit! Maar het kan me eigenlijk niet veel schelen. Wat maakt het uit dat we dat nu al weten? Als het spel uit komt zal je het wel kunnen zien in het boekje he. Je kan al beginnen oefenen he Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Waow.... Vet Nice !!Dat van R2 vind ik juist super goed !! ( Playstation 3 ) Dat knopje moet je net zoals een echt geweer in drukken. Zo lijkt het net of je je geweer in je hand hebt. Bij de X-Box360 is het knopje iets minder fijn.. omdat je daar harder bij moet drukken. Maar opzich voor de rest is het allemaal het zelfde. De besturing van IV wordt echt kei leuk Maar ik had het zo al ongeveer voorspeld, hoe de busturing was. Swiggers Juist niet.. Ik weet niet of jij een PS3 hebt of ooit op gespeeld hebt maar die L2 en R2 knoppen liggen helemaal niet lekker in de vingers. Als je daar een keer een goeie schietpartij mee hebt dan ben je het zo zat omdat je vingers er iedere keer van afglijden Ze moeten het juist zo doen: R1 Schieten en L1 richten. En dan zet je die functies van de taxi en schuilen maar naar die andere schouderknoppen. ik hoop dus dat dit niet een waar nieuwsbericht is of dat je de controls zelf kunt aanpassen zoals je zelf wilt.. Dat zou helemaal geweldig zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.