Jump to content

Controlls voor GTA 4 Bekend

Recommended Posts

Geplaatst:
Juist niet.. Ik weet niet of jij een PS3 hebt of ooit op gespeeld hebt maar die L2 en R2 knoppen liggen helemaal niet lekker in de vingers. Als je daar een keer een goeie schietpartij mee hebt dan ben je het zo zat omdat je vingers er iedere keer van afglijden :? Ze moeten het juist zo doen: R1 Schieten en L1 richten. En dan zet je die functies van de taxi en schuilen maar naar die andere schouderknoppen.

ik hoop dus dat dit niet een waar nieuwsbericht is of dat je de controls zelf kunt aanpassen zoals je zelf wilt.. Dat zou helemaal geweldig zijn :D

Bijna alle shooters hebben tegenwoordig R2 is schieten en L2 richten, zowel op xbox als ps3.

Ik persoonlijk vind het wel fijner, ook lijkt het meer op een echte trigger van een geweer want L1/R1 zijn alleen maar knopjes.

Het is natuurlijk eigen mening wat je fijner vind, maar ik denk maar dat je er aan moet wennen want zowat alle games hebben het tegenwoordig.

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Gta-killer

8

• studio dewolf

5

• Biocount

5

• Kai-ShockWave

4

Geplaatst:
Bah, ik vind die niet goed. R2 als schieten,pfff :duh: Ik wil R1 als schieten en L1 als richten. Ik hoop dat het kan toesten veranderen.

aangezien de controls tusse de x360 en ps3 bijna hetzelfde zijn en ook allebei triggers hebben (r2,L2) is het juist fijn om daarmee te schieten en het is ook fijn om gas te geven als je in de auto zit

ik ga uit van een gok het was te verwachten want de click wisten ze niet...

Geplaatst:

Met burnout rij je ook met R2.. rijd ook perfect

maar met r1 schieten lijkt mij ook iets fijner

meestal laat ik de instelling tog wel standaard bij gta :tu:

(op de console dan he - op pc verander ik vaak wel een hoop :puh:)

Geplaatst: (bewerkt)
is dat normaal dat de knoppen bijna hetzelfde zijn op de ps3 en xbox360

Ps3 en xbox360 controller verschillen heel weinig (alleen de xbox controller heeft analoge stick op plek van dpad ps3, en ps3 heeft juist analoge stick op plek dpad xbox360).

De controls zullen waarschijnlijk precies zilfde zijn, xboxers hebben 2de analoge stick alleen op andere plaats.

bij ps2 en xbox1 versie scheelde de controlls trouwens wel veel omdat xbox toen een wazige controller had en maar 2 schouderstoetsen ipv 4, nu hebben ze playstation controller naagemaakt dus is bijna zelfde nu.

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:
Nice besturing! Ik denk dat de ps3 besturing toch echt beter is.

Maar misschien ook niet en overtreft hij de ps3 wel. ^_^

heb zelf een ps3

maar ik vind het praktisch precies het zelfde als de xbox besturing

Geplaatst:
Nice besturing! Ik denk dat de ps3 besturing toch echt beter is.

Maar misschien ook niet en overtreft hij de ps3 wel. ^_^

heb zelf een ps3

maar ik vind het praktisch precies het zelfde als de xbox besturing

als dit de instellingen zouden zijn dan is het gewoon

de standaard instelling die je hebt als je het spel op start..

want je kan gewoon de instellingen veranderen hoor..

Geplaatst:
Bah, ik vind die niet goed. R2 als schieten,pfff :duh: Ik wil R1 als schieten en L1 als richten. Ik hoop dat het kan toesten veranderen.

aangezien de controls tusse de x360 en ps3 bijna hetzelfde zijn en ook allebei triggers hebben (r2,L2) is het juist fijn om daarmee te schieten en het is ook fijn om gas te geven als je in de auto zit

ik ga uit van een gok het was te verwachten want de click wisten ze niet...

Ik vind dat echt niet lekker rijden hoor. Gewoon kruisje een vierkantje voor gas-geven een remmen. Dat werkt natuurlijk niet op xbox, omdat alleen de trigger gevoelig is op de xbox controller.(weer zijn klein dingetje waar PS3 beter op is)

Geplaatst:
Ik vind dat echt niet lekker rijden hoor. Gewoon kruisje een vierkantje voor gas-geven een remmen. Dat werkt natuurlijk niet op xbox, omdat alleen de trigger gevoelig is op de xbox controller.(weer zijn klein dingetje waar PS3 beter op is)

Toch heb ik altijd veel moeite om met kruisje half gas te geven.

Met de trigger kan je veel beter bepalen hoeveel gas je geeft, maarja ik geef toch bijna altijd alleen maar vol gas.

Maar op deze controls lijst staat niks over auto controls dus die moeten we nog maar afwachten.

Geplaatst:

Toch heb ik altijd veel moeite om met kruisje half gas te geven.

Met de trigger kan je veel beter bepalen hoeveel gas je geeft, maarja ik geef toch bijna altijd alleen maar vol gas.

Maar op deze controls lijst staat niks over auto controls dus die moeten we nog maar afwachten.

De auto rijden nu veel realistischer dus dat constant vol-gas rijden zal er wel niet meer inzitten.

Geplaatst:
De auto rijden nu veel realistischer dus dat constant vol-gas rijden zal er wel niet meer inzitten.

Tuurlijk kan je wel altijd vol gas rijden als je wilt.

Ik snap niet helemaal hoe je erbij komt dat als een game realistischer wordt (qua graphics, gameplay etc) je dan oppeens niet meer volgas kan rijden, in het echt kan dat toch ook??

Geplaatst:
Als je lang volgas geeft dan ontploft de auto.

Huh waar haal je dat vandaan? is dat een feit of bedenk je even een mogelijkheid?? want ik wel zeker dat dat niet waar is, dat wordt de game echt stuk minder leuk als het waar zou zijn (wat het niet is).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...