Biocount Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 In de kikizo preview staat een volledige lijst van controls, ook voor auto rijden (xbox360) Als je had gekeken dan zag je ook dat het hier boven al stond Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) In de kikizo preview staat een volledige lijst van controls, ook voor auto rijden (xbox360) Als de PS3 controls hetzelfde zijn dan hoop ik dat de speler ze zelf aan kan passen, of dat je gewoon de klassieke besturing kan kiezen.. Vindt het geen goeie controls. Ik wil gewoon kruisje is gasgeven en vierkantje remmen etc.. Net als de oude GTA.. (voor mij dus de eerste tegenvaller van IV) Bewerkt: 29 februari 2008 door Klokkie89 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 dat klopt ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze in gta iv net zo iets gedaan hebben als maffia dat als je de eerste keer op de gas knop drukt dat de motor start en als je daarna weer op gas drukt dat je gaat rijden. en als je wil uitstappen moet je 2x op de uitstap knop drukken als ik mij niet vergist want de eerste keer zet nico alleen de motor af en pas bij de 2e keer stap hij uit En wat als je wilt uitstappen en de motor aan wilt laten (omdat je weer snel weg moet na bankoverval) Verder vind ik het ook onnodig om iedere keer 2 keer op uitstappen te drukken als je wilt uitstappen, ik heb liever een andere knop om de motor uit te zetten. @ Klokkie89: Je zult toch maar eens aan gas geven met de triggers moeten wennen hoor, de meeste racespellen hebben standaard gas geven met triggers. Net als schieten met triggers, je moet er gewoon even aan wennen en als je er aan gewend bent is het fijner als vorige (omdat je ook half gas kan geven). En of ps3 versie ook gas geven met triggers heeft weet ik niet. XBOX had san andreas ook al gas geven met triggers 9dacht ik) en de ps2 versie niet. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 dat klopt ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze in gta iv net zo iets gedaan hebben als maffia dat als je de eerste keer op de gas knop drukt dat de motor start en als je daarna weer op gas drukt dat je gaat rijden. en als je wil uitstappen moet je 2x op de uitstap knop drukken als ik mij niet vergist want de eerste keer zet nico alleen de motor af en pas bij de 2e keer stap hij uit En wat als je wilt uitstappen en de motor aan wilt laten (omdat je weer snel weg moet na bankoverval) Verder vind ik het ook onnodig om iedere keer 2 keer op uitstappen te drukken als je wilt uitstappen, ik heb liever een andere knop om de motor uit te zetten. @ Klokkie89: Je zult toch maar eens aan gas geven met de triggers moeten wennen hoor, de meeste racespellen hebben standaard gas geven met triggers. Net als schieten met triggers, je moet er gewoon even aan wennen en als je er aan gewend bent is het fijner als vorige (omdat je ook half gas kan geven). En of ps3 versie ook gas geven met triggers heeft weet ik niet. XBOX had san andreas ook al gas geven met triggers 9dacht ik) en de ps2 versie niet. Gas geven met de triggers denk ik wel. Maar gewoon te voet schieten met R1 en L1. met de triggers schieten op ps3 werkt echt niet en is ook nog niet gebruikt in andere ps3 shooters als standaard besturing(voor zover ik weet). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.