Gta-Alien Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) welke map moet ik openen om ajax-shirt te vervangen met img tool ik snap niet met welke moet dit ook met gta3.img probleem 2 ik kijk naar de tutorial en daar staan alle namen van de auto's en bij mij niet komt dat door een nieuwere versie of ik open gewoon gta3.img en dan verschijnd niet hetzelfde als in de tutorial staat Bewerkt: 24 februari 2008 door alithegunner Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 prblm 1: player.img prblm 2: heb je wel img editor v2? of zoek je wel op de goed naam? Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 is dat IMG tool 2.0 of of niet Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 welke map moet ik openen om ajax-shirt te vervangen met img tool ik snap niet met welke moet dit ook met gta3.img probleem 2 ik kijk naar de tutorial en daar staan alle namen van de auto's en bij mij niet komt dat door een nieuwere versie of ik open gewoon gta3.img en dan verschijnd niet hetzelfde als in de tutorial staat Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models, open 'player.img' en zoek naar 'tshirtwhite'. Klik met je rechtermuisknop op 'tshirtwhite' en klik op replace. Ga naar het gedownloadde bestandje en voeg die toe. Ga naar Binco en kies White shirt. Nu zul je eht Ajax shirt aan hebben. Voor je andere probleem kan de oorzaak zijn dat je 'Alleen Lezen nog aangevinkt hebt. Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games en klik met je rechtermuisknop op GTA San Andreas en klik op eigenschappen. Vink 'Alleen lezen' uit, klik op toepassen en pas dit op alle submappen en folders toe. Klik nu op Ok en normaal moeten de autonamen er wel komen te staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.