frisootjuhh Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 ik heb de 20 branden op portland geblust maar ik kan die andere niet halen iemand nog goeie tips? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 In GTA III is het volgens mij de bedoeling om in totaal 20 branden te blussen, dus je hoeft ze niet allemaal na elkaar te doen. Je kan dus 20 keer 1 wagen blussen. Ook doof je het vuur makkelijk in GTA III, 1 druppeltje water is meer dan genoeg om een hele auto te doven. Inzittenden zijn er niet, dus die hoef je ook al niet te blussen. Neem dus gewoon af en toe een Fire Truck en blus een aantal voertuigen, als je er 20 op elk land hebt gedaan ben je klaar. Reageren
frisootjuhh Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Je hoeft dus op elk eiland niet de 20 auto's in een keer te blussen? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) In GTA III is het volgens mij de bedoeling om in totaal 20 branden te blussen. In GTA III is het de bedoeling om op elk eiland van de 3, 20 branden te blussen. Dus in het geheel zijn het er 60. edit: @hanneswasco: haha, nou dan zitten we beide ff'tjes fout. Bewerkt: 24 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 In GTA III is het volgens mij de bedoeling om in totaal 20 branden te blussen. In GTA III is het de bedoeling om op elk eiland van de 3, 20 branden te blussen. Dus in het geheel zijn het er 60. Ja, dat bedoelde ik. Kon je ook zien op het einde van men tekstje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.