kippet Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 hoi bij de dats staat helemaal niets over welke cado's je vriendin leuk vindt of juist haat. Reageren
axe121 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 ja ik heb de zelfde vraag maar weet jij hoe je een gift moet geven aan een vriendin?? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 ja ik heb de zelfde vraag maar weet jij hoe je een gift moet geven aan een vriendin?? Dat doe je door voor een vriendin te gaans taan en op 'Tab' te drukken. Reageren
axe121 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 ja ik heb de zelfde vraag maar weet jij hoe je een gift moet geven aan een vriendin?? Dat doe je door voor een vriendin te gaans taan en op 'Tab' te drukken. ik heb het op ps2 :s Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Op de PS2 is het 'L1'. Voor haar staan en op L1 drukken. Reageren
axe121 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 ja ik heb de zelfde vraag maar weet jij hoe je een gift moet geven aan een vriendin?? Dat doe je door voor een vriendin te gaans taan en op 'Tab' te drukken. ik heb het op ps2 :s ok ik heb het pijltje omhoog en L1 toch thx Reageren
FireFighter Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Op de PS2 is het 'L1'. Voor haar staan en op L1 drukken. Bedankt, vroeg ik me ook al af Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 maar het ging toch om welke soort cadeau's? maar volgens mij maak dat geen bal uit, ze vinden alles leuk (weet niet helemaal zeker, hoor) Reageren
BeForce Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 maar het ging toch om welke soort cadeau's?maar volgens mij maak dat geen bal uit, ze vinden alles leuk (weet niet helemaal zeker, hoor) volgens mij vinden ze het neit leuk als je net aan het daten bent en je geeft een dildo Reageren
catman.JR Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 maar het ging toch om welke soort cadeau's?maar volgens mij maak dat geen bal uit, ze vinden alles leuk (weet niet helemaal zeker, hoor) volgens mij vinden ze het neit leuk als je net aan het daten bent en je geeft een dildo die vind ik wel leuk ik ga dat eens uitproberen nog bedank m.v.g. catman.JR Reageren
niko belic Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 geef haar gewoon een bos bloemen of dildo dan is ze altijd blij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.